Pijnlijke borst

Au au au, ik heb sinds gisteren een pijnlijke linker borst, elke keer zoon flinke pijnscheut. Een steek.
Geen idee wat het kan zijn.
Het zal toch geen borstonsteking zijn?? Dat is toch pas als je met borstvoeding begonnen bent dat je dat kan krijgen,
Bovendien zie ik niks aan mijn borst en heb ik geen koorts of verdere klachten van ziek zijn.
Iemand enig idee wat het kan zijn, iemand die er ook last van heeft??
 
Ik heb er geen ervaring mee. Maar hetzelfde als wat baby09 zegt. Arts bellen. Puur navraag dan weet je wat je aan toe bent.

Beterschap.

Ehm zou misschien wel ontsteking kunnen zijn mocht je al laat hebben van een lekkende borst. (Kan vanaf 22 week een doe ben je volgens mij al wel gepasseerd)
 
Het is al weer ver over, het zal vast te maken hebben gehad met de groei van de melk klieren.
Ben zelf verpleegkundige dus ik bel pas een arts als ik op sterven na dood ben, of iets in mij zegt "er klopt iets niet" haha. Tot ergernis van de omgeving.
 
Gelukkig.

Ik bel ook niet zo snel. Alleen als ik het niet vertrouw, ook tot ergernis van de omgeving. Vooral mijn moeder.... hoewel zij IG'er is. Maar ze is zo bezorgd.
 
Terug
Bovenaan