pijnlijke borsten 2

Hallo,
Ben ik weer over mijn pijnlijke borsten, het is namelijk weer over... afgelopen zondag had ik echt ENORM pijn in mijn borsten, maandag werd het al minder en vandaag heb ik alleen af en toe wat steken. Wel heb ik nu het gevoel dat ik ongi moet worden terwijl mijn NOD pas de 30e is. Verder heb ik ineens pijn in mijn onderrug als ik me ergens voor inspan.. wat denken jullie, zijn dit symptomen?
 
Hoi,

Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest met zw worden (nu 34 weken zw). Heel vaak had ik symptomen (met name pijnlijke borsten) en was ik ook wel eens een paar dagen overtijd (dat terwijl ik altijd erg regelmatig was). Ik ben er voor mezelf zeker van dat het best vaak bevrucht was maar dat het eitje niet innestelde (om welke reden dan ook). Voor mezelf had ik de stelregel past testen bij 5 dagen overtijd. Uiteindelijk 3x positief getest en is het ook 3x fout gegaan. Waarom het nu wel is blijven hangen, ik zou het niet weten. Maar (hoewel het zo'n lekkere dooddoener is) probeer je leven niet te veel te laten leiden door het voelen van alle kleine symptomen, op een gegeven moment weet je echt niet meer wat je voelt.
 
Elke maand heb ik diverse symptomen..maak me er nu minder druk om..probeer t op pms te gooien, hoop voor jou dat je nod positief verloopt..de 30 e is ook mijn dag..nog effe een paar nachtjes slapen dus..
 
Terug
Bovenaan