Pijnlijke borsten en .... ja hoor moedermelk!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn naam is nathalie (33) en bezig voor een 2de kind. Intussen ben al 20 dagen nod (5x getest), heb vele zwangerschapssymptomen en   sinds vanochtend zijn mijn borsten nog groter en JA hoor..... er komt moedermelk uit (als ik zachtjes op de tepelhof druk). Kan het zijn dat ik dus toch zwangr ben??? Ik heb kennelijk geen HCG in mijn bloed.

Vorige week  bij de HA geweest. Deze heeft me verteld terug te komen als ik 2wk  verder ben en nog niet ongesteld ben geworden. Hij vermoede een afgebroken zwangerschap dus dat ik de komende week wel ongi wordt. Zoniet stuurt hij me door naar de gyn.

Wat denken jullie? Als je een MK dreigt te hebben waarom worden mijn symtomen dan nog steeds krachtiger??

groeten nathalie

Hoi1

wat gek dat je pas na 2weken terug mocht komen! Ik zou vandaag gewoon nog een keer de HA bellen. Die kan toch verder testen dan een gewone zwangerschapstest?!

Hallo Janu,

De HA heeft dit beslist samen met  de gyn. die hij gebeld hhad waar ik bij zat. Dus ik weet niet of dit genoeg reden is om nu wel getest te worden.

Op woensdag wil ik in elk geval weer zelf testen.

Nathalie

Hoi Nathalie,

Dat is inderdaad wel heel raar zeg... maar wanneer zou je dan naar de HA toe moeten?

Wat die melk betreft... slik je toevalig Gravitamon? Ik slik dat namelijk ook (bij mijn andere zwangerschappen alleen Foliumzuur) en toen had ik daar helemaal geen last van. Nu krijg ik ook steeds melk uit mijn borsten.

Ik hoop wel dat het bij jou gewoon lekker door een zwangerschap komt!

Ik duim voor je,
Heitje

Hoi,

Ja, bij een afgebroken zwangerschap kan het zo zijn dat zolang het vruchtje/eitje nog in je lijf zit ook je verschijnselen nog toenemen. Hoe weet ik dit? Mijn eerste zwangerschap was een leeg ei (windei). Het werd ontdekt door een echo. Maar ondertussen was ik volop zwanger, met alle verschijnselen. Ik paste zelfs al niet meer in mijn eigen kleding. Ik vond het heel erg cru, maar het is dus echt mogelijk. Het is dus helaas afwachten. Een test dioen haalt ook niks uit. Zolang het vruchtje/eitje in je lijf zit word het hormaan aangemaakt, en zal de test dus uitslaan. Het beste is kijken met een echo. Want daarop is te zien wat er nu van binnen gebeurd (is).
Ik wou dat ik je wat anders kon vertellen. Sterkte!

Groetjes, Kat (juni-forum)

hallo,

Mijn testen zijn elke keer negetief. en ik slik geen gravitamon. Jammer anders had ik geweten wat er aan de hand is!!

groetjes Nathalie

misschien heb je een verhoogd  prolactine gehalte??
Dat kan ook een oorzaak zijn van verminderd vruchtbaar....iets waar je toch beter wel kan laten onderzoeken als je niet zwanger bent.

Via google moet je maar eens opzoeken.
Dit heb ik gevonden

Prolactine is een hormoon dat wordt gemaakt in de hypofyse. Het stimuleert de productie van moedermelk door het vrouwelijk borstklierweefsel. Een verhoogd prolactine remt de vruchtbaarheid. Een te hoog prolactine kan worden veroorzaakt door een verhoogde stimulatie door hormonen uit de hoger gelegen hypothalamus of door een tumor.

dus zou wel ff ha bellen ofzo...

groetjes Jacq

Hoi Na,

Wat ontzettend vreemd joh! Ik heb hier helemaal  geen ervaring mee maar ik denk dat als er iets zit of het nou afgebroken is of niet...zolang het er zit denkt je lichaam dat je zwanger bent...
Ik hoop voor je dat ondanks alle verwarring die jouw lichaam en testjes je nu geven...er gewoon een goed vruchtje zit....
En mocht dat echt nog niet zo zijn dan hoop ik dat je lichaam je snel duidelijkheid geeft en je zonder verwarring opnieuw kan proberen zwanger te worden!
Sterkte en succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan