pijnlijke borsten en schimmelinfecties

zijn erbij die net als ik veel last hebben van pijnlijke borsten, en van schimmelinfectie van de vagina nadat je ongesteld bent geworden? Zoja, wat hebben jullie gedaan om er vanaf te komen?

he hoi,

ik heb er zelf geen ervaring mee! maar ik wou even zeggen dat ik het wel rot voor je vind!
lijkt me namelijk erg vervelend om dat te hebben zowat elke keer!
kan je huisarts daar niets mee doen dan??

liefs Wilma

Hoi,

Ik had zelf de laatste keer dat ik ongesteld was daarna nog zere borsten, vond ik wel een beetje raar omdat het meestal overgaat als ik ongi werd. Nu is het inmiddels wel over, volgens mij zijn mijn hormonen een beetje in de war. Misschien is de zuurtegraad van je vagina een beetje verstoord en is dat tijdens/na menstruatie nog erger. Ik gebruik zelf Lactacyd, dat schijnt wel te helpen. Als het niet over gaat, dan ga je toch even naar de huisarts, die heeft daar handige zalfjes/tabletten voor.

Groetjes, jetje

ja dat klopt, ik gebruikte ook lactacyd maar ik heb gehoord dat dat niet goed is als je zwanger wilt worden omdat wanneer je zwanger wilt worden je zuurgraad door je eigen lichaam op pijl gebracht moet worden. Dit doet de lactacyd dan al voor je en dit moet niet goed zijn zeggen ze. Ik heb het ook van horen zeggen...

Ik hoop dat het snel weer over is want ik weet hoe het is en het is absoluut geen pretje!!!

Gr. Leah

Terug
Bovenaan