Pijnlijke borsten gaat dit bij jullie ook af en aan?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben nu 6 weken en  2 dagen zwanger en vroeg me af of die pijnlijke borsten bij jullie ook af en aan gaan, dus de ene keer heel gespannen en de andere keer alleen bij springen of aanraken?

Ik heb namelijk in de 5e week er erg veel last van gehad en stonden ze echt gespannen en nu wordt dat steeds minder.
Is dat normaal of betekent dit dat er iets niet goed gaat.

Groetjes Bo

hi,

Ja dat had ik ook hoor, de ene dag deden ze erg pijn en de volgende dag weer niet.
Nu heb ik er helemaal geen last meer van, gelukkig maar.
Maak je dus maar geen zorgen.

Groetjes Mickey (22 wk)

Hoi Bo,

Heel gewoon hoor! Ik heb de eerste paar weken veel last gehad...resultaat: van D-cup naar dubbel D!! Toen rond week 22/23 weer van die pijnlijke gespannen borsten....resultaat: van DD naar E of F!!!! Hellup. Ze worden angstaanjagend zo. Nou ja, hoort erbij zullen we maar denken.
Wel een goeie BH kopen hoor!!! Meegroei BH's van het merk Anita zitten erg comfi en daar kan je je hele zwangerschap mee doen.
Succes!

Patricia
31 weken precies

ja hoor, de ene dag is het veel inder dan de andere dag, echt beroerd vind ik dat

Ja, enorm! Vandaag helemaal nergens last van en van het weekend kon ik zelfs de stof van m'n shirt op mijn borsten niet verdragen, zo'n pijn en gespannenheid.
Bizarre ervaring overigens vind ik, omdat ik jaren de pil geslikt heb en uberhaupt nooit last heb gehad van pijnlijke borsten.

Greetz, Mamspé
(6wkn, 3 dgn)

jep,ik ook schuldig.
helaas vooral in het begin 3 vlagen heel erg last gehad.3 keer een periode van 5 dagen of langer.
nu heb ik het nog wel eens in de supermarkt,het is te koud bij de koelingen en dan gaan ze ook heel hard branden.
het is zo ontzettend normaal en betekent niets slechts
moniek,17 w 3 d

Ik had het vanaf het begin van mijn zwangerschap al, nog voor ik overtijd was, echt vreselijk pijnlijke borsten. Erg leuk als je dan een dochtertje van 3 hebt dat van stoeien houdt.
Maar na een week of tien is het minder geworden, alleen heb ik er jeuk voor in de plaats gekregen (borsten en buik jeuken). Mijn borsten zijn overigens niet gegroeid (heb al een cup E), maar tijdens die pijnlijke borst-tijd droeg ik wel meegroei bh's, omdat beugels niet zo lekker zaten. Maar als ik die meegroei bh's nu draag, krijg ik nog meer jeuk, omdat mijn borsten dan toch iets meer hangen... Dus toch maar weer aan de beugelbh's.
Het gekke is dat ik van beide kwaaltjes nooit last had toen ik zwanger was van mijn dochter, zou het nu dan een jongetje zijn????

Terug
Bovenaan