Pijnlijke borsten; hoe lang??

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

M'n eerste bericht op dit forum! Weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben maar ik heb wat bloed verloren dus was érg onzeker. Het lijkt nu allemaal wat rustiger maar echt vertrouwen dat het allemaal goed gaat vind ik nog wat eng. Het is m'n eerste zwangerschap en heb dus nog geen vergelijkingsmateriaal; wat is normaal?? Sinds 3 weken heb ik wel ontzettend zere borsten, de ene dag iets minder dan de andere, maar een strakke omhelzing is niet prettig :) Nu m'n vraag; hoe lang gaat dat duren? Hou je dat de hele zwangerschap? (af en toe check ik of ze nog zeer doen, dan weet ik dat ik nog zwanger ben want verder merk ik maar weinig).

groetjes!

Hoi,

Voor mijn zwangerschap had ik nooit last van pijnlijke borsten (ja, een jaar of 15- 20  geleden toen ze begonnen met groeien...). In het begin van mijn zwangerschap deden ze eigenlijk continu pijn. Na een  paar weken (ik geloof iets van 4 weken)  werd het ook weer minder en ging het helemaal weg. Nu heb ik soms weer wat steekjes, maar niet echt pijn meer.

Sterkte de komende weken!

ohja, miscshien ook leuk om erbij te weten, ik ben nu 29 weken zwanger...

Hoi,
vanaf ongeveer 6 weken zwangerschap gingen m'n borsten behoorlijk groeien, voelden erg gespannen en pijnlijk aan (kon er niet op liggen). Het heeft denk ik een week of 4-6 aangehouden, werd steeds wat minder. Blijkbaar waren m'n borsten er toen aan gewend dat ze opeens maat D i.p.v. maat B waren
Wel jammer dat de zwaartekracht inmiddels ook z'n werk doet... (ben nu 37 wk)

groetjes

Terug
Bovenaan