Pijnlijke borsten in de vroege zwangerschap

Gisterenavond een test gedaan, 3 dgn voordat ik ongesteld moest worden. Ik heb namelijk pijn aan mijn borsten....
Herken dit zo vroeg helemaal niet van mijn vorige twee zwangerschappen, jullie wel??
Morgen nog maar eens testen, dan weet ik het zeker! Spannend dus.
 
Voor mij is het de eerste, maar ik had dat ook! Daarom wist ik ook zeker dat ik niet zwanger was omdat ik normaal 3-4 dagen voor mijn menstruatie ook pijn aan mijn borsten krijg:) Maar ben het wel degelijk:)
Succes met testen morgen!!!
 

Ik had dat ook vanaf het begin, ben nu 17 weken zwanger en het is iets minder geworden, maar het inderdaad echt heel vervelend en pijnlijk. Enige wat bij mij een beetje hielp was voorzichtig masseren onder de douche.
 
Dit is heel normaal aan het begin.En is ook één van de zwangerschapssymptomen.Het wordt vanzelf minder.Ben nu 17wk en heb nergens meer last van.
 
Ik had er al last van vanaf het moment dat ik gestopt was met de pil. Soms een paar dagen voor mijn NOD soms een week voor mijn NOD. Ik kon er dus niet vanuit gaan of ik nu wel of niet zwanger zou zijn. De laatste keer ongeveer ook 3 dagen voor mijn NOD alleen die is nooit gekomen :) tot op heden heb ik er nog steeds last van.
Kortom bij mij was het ten aller tijde wel of geen NOD
 
Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en mijn borsten doen ook vreselijk veel pijn. Ik ben nu zwitsal zalf aan het proberen, dit schijnt de huid soepel te maken en de pijn daarom te verminderen. Tevens draag ik een strak hempje als ik slaap zodat ze niet alle kanten op bungelen. Iemand misschien nog andere tips en/of trucs?

Cathy
 
ik ben nu 27 week en heb nogsteeds geen last van mijn borsten... ook nog niet gehad... ze zijn wel wat gegroeit merkte ik toen ik mijn bikini aan wou trekken voor zwangerschapszwemmen. maar heb vanaf het begin nog geen pijnlijke borsten gehad..
 
Terug
Bovenaan