<p>Hallo dames, <br /><br /></p><p>Mijn eerste bericht op dit forum! Hoop met name wat ervaringen van jullie te horen.</p><p>Ik heb 18 maart een miskraam gehad nadat ik een positieve test in handen had. Ik was ca. 4-5 weken zwanger. Na ongeveer een week is het bloeden gestopt en na 2 weken (rond 1 april) heb ik een test gedaan die negatief was. <br /><br />Nu heb ik sinds een kleine week last van erge gevoelige/pijnlijke borsten en zo nu en dan lichte buikkrampen. Beide herken ik niet van een menstruatie. Volgens een normale cyclus zou ik morgen ongesteld moeten worden (maar de cyclus kan er nu natuurlijk anders uit zien). Ik heb zojuist een test gedaan die negatief leek (misschien een heeeeel ver tuurstreepje?). <br /><br /></p><p>Hoe verliep jullie eerste cyclus na een miskraam? Zou het kunnen dat ik zwanger ben en de innesteling (veel) later is geweest dan normaal? Of is het herkenbaar voor iemand dat de eerste menstruatie na een miskraam gepaard met veel meer klachten dan normaal?</p><p> </p><p>Bedankt alvast voor het meedenken! Lou</p>