Pijnlijke borsten/tepels

hallo
ik ben 19 juli voor het laatst ongi geweest en ik heb meestal een cyclus van 33 dagen dus ik zou eigenlijk 21 augustus weer ongi moeten zijn maar dit ben ik gelukkig niet geworden. maar nu heb ik afgelopen vrijdag een test gedaan van Romed en deze was positief maar ik heb al 2 x een test gehad van Predictor en volgens mij is deze elke keer negatief. maar nu heb ik wel last van afscheiding af en toe en ook heb ik last van de borsten/tepels. is dit een zwangerschapskwaaltje of niet. en wie heeft ervaringen met de Predictor testen en met de Romed testen. en wie heeft ook last van de borsten.tepels en is ook zwanger.
groetjes anoniem
 
Hoi,

Je zegt over die predictor tests "volgens mij zijn ze elke keer negatief". Denk je dat omdat er helemaal niks verschijnt of heb je een licht stipje (of lijntje of kruisje, ligt aan de test)?

Ik heb destijds de test van kruidvat en clear blue gedaan. Dit was 12 dagen nadat ik over tijd was en toen was het resultaat licht positief (maar ook licht positief is positief). Misschien is die test van Romed wel heel gevoelig en heeft die minder hcg nodig om positief te worden dan die van predictor? Wacht anders nog eens een dag of twee en probeer eens die van het kruidvat (die zijn niet zo duur) of ga langs de huisarts.

Veel succes en ik hoop voor je dat die romed test gewoon gelijk had :)

Jane 36+2
 
He hallo pijnlijke borsten en tepels hoort bij de zwangerschap als ik onder de douche sta doet die harde straal vaak zeer aan mijn tepels heel appart ok de afscheiding kan meer zijn maar dat is per persoon verschillend.Als ik jou was ging ik ff naar dehuisarts zijn testen zijn altijd betrouwbaar succes groetjes van amanda
 
Ik heb destijds twee keer de predictor test gebruikt. Toen ik 2 dagen over tijd was, was de stip zeer zeer licht en twee dagen later iets duidelijker. In de bijsluiter staat ook dat als de stip zeer licht van kleur is je zwanger bent. Ik denk dus eigenlijk dat we je kunnen feliciteren!!!
Groetjes D. 34+4
 
Hoi, nou ik heb de predictor test gedaan de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, en deze was positief. Het kruisje was goed te zien. Als ik jullie verhalen zie, vraag ik me af of ik niet al verder ben. Toen iemand van moeders voor moeders thuis een testje deed om te zien of er genoeg Hcg? hormoon in mijn urine zat om mee te doen, was er ook een dikke streep te zien. En dit terwijl ik pas 5 weken en 1 dag zwanger was. Normaal gesproken begin je pas met 6 weken.
Mijn laatste ongi dag was 20 juli, dan zijn we bijna even ver, leuk zeg.
 
Terug
Bovenaan