pijnlijke borsten voor nod

hallo meiden ik heb effe   1 vraag zijn er meiden die elke maand voor ze ongi worden het ook echt voelen dat ze het worden zoals rugpijn en vollere en pijnlijke borsten en toen jully zwanger bleken te zijn had je toen ook deze klachten dat je van te voren weer dacht oonee ik zal wel weer ongi worden en wa bleek toch zwanger

ik vraag dit omdat ik elke maand als ik 1 week voor mij nod zit dan weet ik eigelijk al dat ik niet zwanger ben omdat ik dan pijnlijke en vollere borsten heb
en ben dan ook echt weer verdrietig
liefs

Voor mijn nod heb ik vaker wat gezwollen borsten, rommelig gevoel in mijn buik, ik ben zelf helemaal iets dikker en voller dan daarvoor. Met de ongi gaat dat allemaal weer weg. Maar het kunnen ook allemaal tekenen zijn van een zwangerschap. En dat maakt het zo verwarrend.

Hoi!
Ja ik ben het helemaal met Greet eens!
Zowel met de menstruatie als bij de zwangerschappen van mijn 2 kids waren de gevoelens hetzelfde!
Gespannen borsten en zelfs voor een menstruatie soms ook wat misselijk!
succes!!
groetjes Nathalie

Hoi,

ja ik heb ook na eisprong al pijnlijke borsten die zwaarder en groter zijn als normaal, ook rugpijn en zeurende buikpijn....bij mij allemaal tekenen van een naderende ongi...maaaaar toen ik vorig jaar zwanger was had ik dat ook, dacht zelfs ongi te zijn geworden, maar bleek innestelingsbloeding te zijn (tis helaas een miskraam geworden en sinsdien niet weer zwanger geworden, maar goed....)dus wat dat betreft kan het 2 dingen betekenen niet of wel zwanger....

Pas na 5-6 weken verkleurden mijn tepels ook echt en deden mijn borsten nog meer pijn als voor een ongi..

Helaas zit er niets anders op dan te wachten tot je niet ongi wordt......zit zelf nu ook weer in de "wachtweken" je voelt van alles, je hoopt van alles....en bij mij is het elke keer wer een teleurstelling.

Vanaf deze maand meer hoop nadat gyn verklevingen heeft weggehaald...dus wie weet.

Geef de moed niet op en hou jezelf druk bezig in die periode, dat werkt het beste!!

Succes gr Yosha

quote: derde kind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2009 13:37:42'));

Hoi!
Ja ik ben het helemaal met Greet eens!
Zowel met de menstruatie als bij de zwangerschappen van mijn 2 kids waren de gevoelens hetzelfde!
Gespannen borsten en zelfs voor een menstruatie soms ook wat misselijk!
succes!!
groetjes Nathalie

Dat geld ook voor mij. Voor ongi en als ik zwanger ben, dezelfde klachten. Dus erg verwarrend he!

hai bloempje
nee helaas niet zwanger ik weet eigelijk al als ik pijnlijke borsten heb .
1 week van te voren dat ik dan niet zwanger ben gek he maar heb vanaf dag 20 al ongi simptonen maar ja ik wil proberen deze maand er wat minder aan te denken mischien helpt het wel
liefs

hai meiden ik zit nu weer 6 dagen voor nod
en heb weer pijnlijke borsten net of er spierpijn in zit
ik weet dan altijd al dat ongi wordt

zijn er nog meiden die zwanger zijn en ook dezelfde symtomen hadden als toen ze gewoon ongi werden en nu toch zwanger zijn
liefs

Terug
Bovenaan