Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo! </p><p>Sinds gisteravond echt vreselijk last van mijn borsten. Zelfs zo doen ze gewoon zeer. Heb net in het begin wel last hier van gehad maar niet zo erg als nu. Ben nu 13 + 4. Iemand tips? Speciale BH ofzo? </p>
Dat is vervelend. Ik draag zelf n soft bh van de hema. Helemaal zonder beugels alleen voorgevormde cups. Dat zit erg lekker. Eb ze zeggen dat n sportbh ook fijner zit als jr borsten zo'n pijn doen.
Ik had dit ook, echt verschrikkelijk.
Werd er snachts ook wakker van, verging van de pijn.
Toen kreeg ik van mijn moeder grotere BH's en ja hoor, de pijn is volledig verdwenen.
Ze blijven gevoelig als je er op drukt, maar de pijn is weg.
Echt het proberen waard.
Verschrikkelijk die pijn... Ik kreeg de tip van de mw van moeders voor moeders om dag en nacht een sport BH te dragen. Wat een verademing! Geen mega klachten meer, tuurlijk mn klieren zijn gevoelig maar niet die pijn. Succes!
Verschrikkelijk die pijn... Ik kreeg de tip van de mw van moeders voor moeders om dag en nacht een sport BH te dragen. Wat een verademing! Geen mega klachten meer, tuurlijk mn klieren zijn gevoelig maar niet die pijn. Succes!