Pijnlijke borsten

Hallo allemaal,

Even een vraagje, ik heb sinds een paar dagen ENORM last van mijn borsten. Wij zijn, net zoals velen van jullie, al een paar maanden bezig en elke maand voelde ik wel wat symptomen..hihi.. maar het was eigenlijk achteraf altijd niets. Nu heb ik echt veel last van mijn borsten, wat ik nog nooit eerder heb gehad (in mijn leven..). Zijn er ook vrouwen die zo enorm last van hun borsten hadden en toen toch niet zwanger bleken te zijn. Ik wil namelijk niet weer mijn hoop vestigen op iets wat dan achteraf niets bleek te zijn...
 
Hoi Mijke,

Ja, ik had ook enorme pijn in mijn borsten de laatste keer (en het was niets). Maar ik heb het anders ook altijd (alleen niet altijd zo erg). Dus als het bij jou nieuw is, lijkt me dat toch een goed teken.
Ik hoop met je mee!

groetjes, Inge
 
ja ik heb ook last van pijnlijke borsten!
dacht de eerste paar x ook van yes zwanger?maar helaas dan moest ik ongesteld worden!
dus niet leuk!ik herkende dit ook niet van voor die tijd, ja toen ik in de groei zat! maar nu ik met de pil gestopt ben komt het dus weer terug!

als ze er al na kijken doen ze al zeer!heelerg!mijn vriend moet dan ook niet proberen om er aan te zitten!zo zeer!Het kan bij jou natuurlijk anders zijn......dus je weet maar nooit!
liefs femke!
 
Ok.. dan hoop ik niet al teveel.. maar ik ben al anderhalf jaar van de pil af.. heb daarna een spiraaltje gehad (mirena) en gebruik nu al vier maanden niets meer. Gek he.. ik blijf excuses verzinnen waarom het WEL zo moet zijn..haha..
 
Ik ben al 3 jaar met de pil gestopt en we proberen nu 8 maanden om zwanger te worden.
Voordat we "begonnen" met zwanger worden had ik wel vlak voor mijn ongi ietwat gevoelige borsten, maar sinds de laatste maanden enorm gevoelige borsten. Je kan er dan ook niet aan zitten, zo pijnlijk zijn ze!
Ik heb zelf het idee dat het komt omdat ik zo graag zwanger wil zijn en er zo op hoop.
 
hoi Mijke.
Sinds 1 week had ik ook erge last aan mijn borsten. Nog nooit zo erg gehad dus ik had ieniemienie beetje hoop, maar tevergeefs ik ben gisteren ong geworden. Ik hoop dat het bij jou anders zal zijn. succes!!!!!!
 
Jeetje.. en ik dacht nog wel dat het zo'n goed teken was. Nou ja, sta weer met beide benen op de grond. Ik blijf hopen maar probeer er niet teveel bij stil te staan! Ik moet nog een week voor mijn ong, ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor jullie reacties!!!
 
Terug
Bovenaan