Pijnlijke borsten

A

Anoniem

Guest
Ik heb wel vaker last van mijn borsten in de periode na de eisprong/voor de menstruatie, maar zoals het nu is, is het niet normaal meer.

Als ik til, voorover buk of gewoon als ik achter de pc zit te typen, PIJN, PIJN, PIJN.

Hoe ik mezelf ook voorhoud dat dit te maken heeft met het formaat van mijn borsten (errug groot) vraag ik me toch stiekem af, of het toch niet .....

Nee niet aan denken.
En maar hopen dat het weer over gaat, anders moet ik toch die operatie eens overwegen.

Ik heb mijn NOD op 8 december staan, dus nog een week wachten, pffff ik vind het toch wel spannend worden.

(PS: mijn mannetje zegt dat het dit keer raak is, en dat het een jongetje is, wat een schatje he?)

Hoi miep, eigenlijk gaat dit niet over zwanger worden waar deze site natuurlijk voor is. maar ik las iets over je borsten en evt een operatie. Ik kan je aanraden het te doen, ik heb het een half jaar geleden laten doen, had cup f/g en nu een mooie volle c/d en had nooit durven dromen dat het zo mooi zou worden, tuurlijk heb je wel flinke littekens, maar de klachten zoals zere nek en schouiders, hoofdpijn, zere borsten etc. dus doen. alleen moet je wel op de hooogte zijn dat als je het gedaan habt je de eerste drie maanden daarn niet zwanger mag worden en dat je waarschijnlijk geen borstvoeding kan geven, maar misschien ook wel, ik ga ervan uit van niet.maar flesvoeding is toch ook goed. en ik zit nu een stuk lekkerder in mijn vel. Succes.

Terug
Bovenaan