pijnlijke borsten!!!

A

Anoniem

Guest
Moet even weer m'n hartje luchten meiden.....

Ik heb vanaf zaterdag last van m'n borsten. Afgelopen vrijdag heb ik fanatiek gefitnesst, dus ik dacht zaterdag dat het daar van zou komen. Nu heb ik het nog steeds, dus zo lang kan spierpijn lijkt mij niet duren. Vooral rond de tepel is het erg gevoelig. Dit heb ik ook altijd als ik ongesteld  ga worden, maar volgens mij is het nu extremer.  En ja, dan ga ik weer piekeren he, zou het raak zijn???   Mijn NOD is maandag 13 maart, spannend maar weer, ik kan haast niet wachten!!    

Liefs, Blondie79

Hoi

Ik moet zondag 12 weer ongesteld worden. Normaal heb ik ook pijnlijke borsten maar nu niet za het wat zijn . Succes ermee
diaantje

He meiden,

Vreselijk he dat afwachten, zelf 12 maart nod. Ook ik heb hele gevoelige borsten en heel veel plassen. Op dit moment is het heel dubbel: ergens heb ik echt het gevoel dat ik niet zwanger ben, weet niet waarom ik dat zo voel. Maar aan de andere kant heb ik wel lichamelijke signalen en die kan ik toch ook niet helemaal negeren. Ach er zit maar 1 ding op: afwachten!

En ik mag van mezelf pas 16e testen,l dus nog 1,5 week.

Veel succes jullie en ik hoop dat ik jullie zo mag feliciteren.

Liefs Carina

Hai Diaantje en Carina,

Ook voor jullie succes met wachten de komende dagen, ik hoop dat we elkaar volgende week kunnen feliciteren!

Mijn borsten zijn vandaag minder gevoelig als gisteren, maar dit zegt volgens mij niet zo veel.... ZUCHT....  

Mocht iemand het kijkvenstertje  voor op je buik met ZWANGER/NIET ZWANGER  kunnen leveren, tip mij dan ook even.... . Het idee is door iemand hiero op de site  aangedragen had ik gisteren gelezen, nu nog iemand met gouden handjes die het maakt!!

Liefs, Blondie79

hoi,

heb elke maand zere borsten en telkens is het weer niet raak!

deze maand juist weinig last???? zou dat wat betekenen? zit in de 13e ronde.
begin hetb erg zat te worden. rond dit weekend mijn nod. spannend dus!!!!!

succes met wachten,

gerdine

Hoi Gerdine,

Ronde 13 al, balen joh! Wij zijn al 9 maand bezig. Mijn NOD is 14 maart en ik ben altijd op tijd dus het word spannend. Ik voel nog niets. Wel heb ik het gevoel dat in ongesteld moet worden, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook, dus dat zegt niets.
Ik kan bijna niet meer wachten. Succes jij!
Evelise

Hoi!

Ook ik heb sinds vrijdaga(avond) last van zeer gevoelige tepels. Ik heb het weleens heel licht gehad toen ik ook geen pil slikte, maar heb het idee dat het nu erger is en veel  langer duurt. (het is nu toch al woensdag..)  Zou het rond de eisprong kunnen zijn??? Of eventueel zwanger kunnen zijn??? Lastig hè al die vragen/twijfels! Ik verwacht ongeveer 16 maart mijn nod.
Spannend zo voor iedereen hier!!
Groetjes, mickey1.

Dus er zijn meer dames die last hebben van hun borsten tussen eisprong en de NOD, en ééntje deze ronde minder last dan voorheen. K****te hormonen!! Maar goed, voor een kleine uk heb ik het wel over, het is niet anders.

Ik had vanmiddag een paar druppels bloed, wat niet doorgezet heeft. Wel ongi-buikpijn en last van m'n borsten. Meestal zet mijn ongi dan binnen een dag wel door, zal nu ook wel weer zo zijn. Dus als het goed is, weet ik uiterlijk morgen of het raak is of niet!!

Hebben jullie nog interessante ontwikkelingen?

Liefs, Blondie79

Terug
Bovenaan