pijnlijke borsten

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
even hier een vraag   ik zou vandaag ongie worden maar tot nu toe niks ik weet wel dat het nog kan komen maar normaal voel ik die 2 dagen zo vantevoren dat ie gaat komen   ik had vorige week 2 dagen een klein beetje bruin spul bij het afvegen   daarna niet meer . heb ook vanaf vorige week pijnlijke borsten  en nog steeds. maar verder heb ik geen signalen op menstruatie   mijn gezicht is sinds vorige week ook helemaal onder kleine puistjes     en moet ook steeds slapen   want ik voel moe . wie weet wat dit kan zijn? zou ik toch een test doen of liever een paar dagen wachten ?  
aub jullie reactie

hey hallo

Ik wil je even zeggen dat als je het zelf niet vertrouwd of wat beter ff een test kan halen, toen ik zwanger was kreeg ik ook pijnlijke borsten en veel puistjes enz, ik wil je niet ongerust ofzo maken maar hebje zoiets van ik maak me druk zou ik gewoon een test halen bij de kruidvas die zijn zo duur niet geloof iets van 7 euro hier dan iniedergeval.

Ik wens je heel veel succes

groetjes sweetsunset

hoi jantje,...

Het zou goed kunnen, maar met testen zou ik in ieder geval wachten tot je zeker een week over tijd bent.
eer zit dan genoeg hormoon in je urine, anders heb je kans dat hij toch   negatief blijft.
Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd.
ik wacht tot 2 weken overtijd, als me dat lukt. Mijn borsten zijn gevoelig en na mijn idee groeien ze ook al.

een tip van mij, kijk maar wat je er mee doet.

groetjes fiene,.........we horen het nog wel?

Jantje

Ik had ook op de dag dat ik ongi moest worden een negatieve test. Twee dagen later een heel heel licht streepje.  Ondertussen vier dagen overtijd. Morgen ga ik terug een test doen van Kruidvat (5 euro en een beetje). Mijn borsten zijn niet gevoelig, ben ni misselijk, heb geen xtra vloed of dergelijke. Maar toch voel ik dat het prijs is, denk ik...Ben al twee dagen op de bank in slaap gevallen.
Als ik jou was zou ik inderdaad een week wachten. Tja heb ik eigelijk ook ni gekund...

Spannend hé!!!

Hoi hoi,
Ja wat ik lees lijkt op iemand die zwanger is, maar ja een test kan dat met zekerheid zeggen hé!!
Niet leuk die onzekerheid,maar heb geduld en dan wordt het misschien beloond!!!
Wel spannend hoor, laat het maar ff weten als je meer weet!!!
Ondertussen ga ik hard voor je duimen!!!

Succes!!!

Groetjes Sandy

Hoi Jantje,

ik had gister mijn nod, maar heb sins een week ook last van mijn borsten en een beetje een weeig gevoel in mijn onder buik en lichte prikjes in mijn  lies (ei)  heb wel 4 dgn geleden een test gedaan maar die was negatief, ik ga vanavond nog een keer testen wie weet.

ik ben al vanaf aug 05 bezig en klus al 3 mnd om de dag, als het niet iedere dag is.
wij hebben wel al een kindje van 3 maar een 2'e zou wel erg leuk zijn.

als het nu niet gelukt is ga ik naar de HA voor een briefje.

nou heel veel succes, als ik jou was gewoon een test doen

Did x

Terug
Bovenaan