pijnlijke borsten

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje.

Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 3. Ik moet 14 sept. (vandaag over 10 dagen) ongi worden. Sinds enkele dagen vreselijk pijn in mijn borsten, huilerig. Weten jullie wat dit is; ovulatie, lichamelijke voorbereiding op menstruatie?  Die pijn in mijn borsten had ik vorige  maand ook al, alleen die huilbuien kijken met de maand erger te worden.

Ik hoor het graag!!!

Gr Sofie

Ik weet het niet meis, maar ik wil je er wel even sterkte mee wensen.

Liefs, Nadine.

ook ik heb geen antwoord voor je maar wil je wel sterkte wensen en laten we dan maar hopen dat het goede voortekenen zijn.

Hoi Sofie,

Als je hiervoor de pil hebt geslikt ben je waarschijnlijk aan het ontpillen. Zoniet, dan weet ik het ook niet!

Grtjs,

Tammy

Lees net in je andere topic dat je in juni met de pil bent gestopt, dus ja: je bent denk ik aan het ontpillen oftwel aan het wennen aan je eigen hormonen. Ik had de eerste maanden ook hele gevoelige borsten met súperpijnlijke tepels, echt niet normaal meer. Maar had toen nog geen kinderwens, dus speelde niet met de gedachte of ik zwanger was of zo. Aangezien ik toen ook niet lette op tijdstippen etc. weet ik het niet zeker, maar ik denk dat het te maken had met mijn ovulatie. Dus ook in jouw geval denk ik dat het je eisprong is. Ovu kan nl. ook 10 dagen voor je nod zijn (had ik twee maanden terug ook en vorige maand was het 12 dagen ervoor)... maar ja, ben geen dokter...

Hoop toch dat je hier iets aan hebt. Maar hoop ook dat je je ei al hebt gehad en gewoon lekker zwanger bent!

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan