Pijnlijke borsten?

<p>Hai, </p><p> </p><p>Ik ben nu 6 w zwanger en heb totaal geen last van m’n borsten. Bij m’n vorige 2 zwangerschappen had ik dit direct. Beide zijn een miskraam geworden. Kan dit een voorteken zijn dat het weer niet goed zit? Overal lees je over gevoelige borsten en hier is niets te bekennen ?</p><p> </p><p>liefs!</p>

Ik had bij beiden zwangerschappen totaal GEEN last van mijn borsten juist bij mijn miskraam had ik er enorm veel last van maar elke zwangerschap is weer anders

Ik heb nu bij mijn tweede zwangerschap echt onwijs veel last van m'n borsten. Je hoeft er bij wijze van spreken nog maar naar te kijken en ik voel ze al ?. Ze zeggen dat het minder word zodra je in je tweede semester zit, hopelijk gaan ze gelijk krijgen !

Denk dat het per persoon en per zwangerschap verschilt hoeveel hcg je aanmaakt en hoe je lichaam erop reageert. Hier vanaf week 4 ofzo pijnlijke borsten, soms een paar dagen wat minder en dan weer wat meer. Het zelfde met misselijk en moeheid. 
Snap dat je onzeker wordt na twee keer een miskraam en op die manier probeert er achter te komen of het goed zit maar dat weet je echt pas tijdens de echo.
Heel spannend en duurt onzettend lang voor je gevoel he.. Succes ermee iig! 

Terug
Bovenaan