Pijnlijke borsten...

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's in spe,

Ik wil jullie even iets zeggen...

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger, en je kunt echt niet aan pijnlijke borsten alleen merken of je zwanger bent...in tegenstelling wat veel van jullie hier denken...ook kun je altijd ongi zijn, al is het heel weinig, en toch zwanger zijn...

Ik wist bij de eerste pas met 12 weken dat ik zwanger was, want ik had nog twee keer heel licht bloedverlies. En ik heb aan het begin van de zwangerschappen ook geen last gehad van mijn bosten, dit kwam pas na drie maanden.

Ook de misselijkheid begint pas na een week of 6 a 8...en niet altijd vanaf de bevruchting...

Ik hoop echt van harte dat jullie allemaal snel zwanger raken, want het is het mooiste wat er is, hoe ziek je je ook ooit kunt voelen...

Dikke kus Valerie

Hoi,

fijn om hierover te lezen.
ik heb vandaag mijn nod. nergens "last" van.
ik ga zondag testen.

een fijne zwangerscchap gewenst!!
hoever ben je nu precies?

Groetjes Bianca

Haai,

ik ben nu 33 weken en een beetje...en ik voel me relatief goed. Alleen soms wat benauwd, af en toe heel pijnlijke borsten, ben van kleine c naar grote d gegaan!!!
En die dikke buik zit soms echt in de weg...hihi

Groetjes Valerie

Hoi meiden,

Ik zit nu in de 2e ronde voor ons 1e kindje maar had in de eerte ronde ook ontzettende gevoelige/pijnlijke tepels. Ook moets ik meer plassen dan normaal. Omdat ik toen alles voor de eerste keer mee maakte dacht ik....het zal toch niet meteen raak zijn! Ja je leest immers veel op het net.
Toen ben ik precies op de dag dat ik ongi moest worden ongesteld geworden. Het was echt werkelijk waar bijna niks. De eerste dag leek nog wat maar de dag erna was het nog maar een druppie!!
Ik ben er gewoon vanuit gegaan dat dat door het ontpillen kwam en heb geen test gedaan. Nu zit ik dus in de tweede ronde en heb weer dezelfde klachtjes als vorige maand. Het zal er allemaal wel bij horen en wacht gewoon af tot 10 december (NOD).

Maar goed nu lees ik dus jullie verhaal, en denk het komt allemaal wel voor (ongesteld en toch zwanger) en had ik misschien vorige maand maar toch moeten testen.

Wat denken jullie?

groetjes Clauw

Terug
Bovenaan