pijnlijke borsten

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben Annemiek en we ben twee maanden geleden ongeveer gestopt met de pil..
Nu ben ik 11 juli net ongesteld geweest, maar heb van de week 1 dag wat gebloed en heb hele gevoelige pijnlijke borsten nu al een paar dagen! Ik heb ook al een test gedaan maar niet zwanger! Kan dit van het ontpillen komen??
Misschien weten jullie meer...

Liefs Annemiek

Hoi annemieke

ja dat zou van ontpillen kunnen zijn dnek ik of dat het nog et vroeg was om te testen en dat ej wellicht wle zwanger bent en bloedingkje van innesteling was

nadia

Hoi Annemiek,
Kan absoluut van het ontpillen komen hoor, lees het topic, eerste ronde eerste kindje maar eens! Iedereen had klachten van zwangerschap: vollere borsten, vasthouden van vocht, zere buik, misselijk enz enz enz! Uiteindelijk bijna allemaal ongesteld geworden. Ook ik heb op basis van die klacten 3 zwangerschapstesten gedaan, allemaal negatief. Kan absoluut door hormonen komen.
Maar.........het kan natuurlijk ook zijn wat nadia zegt: nog te vroeg getest. Wacht een paar dagen en test dan nog een keertje......................
Met andere woorden: ik heb ook geen flauw idee!!!!
Liefs Rimke

he hallo, ik ben al iets meer dan een half jaar gestopt , ben heel onregelmatig , als ik van 28 dagen uit ga ben ik nu 2 weken 4 dagen overtijd,

ik heb nog niet getest omdat ik 2 maanden geleden ook een maand heb overgeslagen, maar krijg nu heel erg last van me birsten me tepels staan op springen, steken onder me oksels alleen rechts, als ik voorover buig nou dan jank ik van de steken in me borst , ik zou het niet weten wat dat is, dus ik hoop voor je dat je zwanger bent, hoelang ben je al overtijd dan?

greetz suzette

Hoi annemiek,

Kan inderdaad heel goed ontpillen zijn maar, je weet het nooit he. Ik had ook onwijs veel klachten was zelfs aan het overgeven. Je zou inderdaad eens in het topic   eerste kindje, eerste ronde moeten kijken, als je onze klachten zag waren we allemaal zwanger. Maar je weet maar nooit he     heel veel succes

liefs happy

Bedankt voor de reacties!!

Denk niet dat ik zwanger ben hoor,....niet veel geklust op de goede dagen! En ik ben net super zwaar ongesteld geweest daarom vond ik het ook zo raar dat ik nu ook zo snel weer last heb van pijnlijke borsten.
Ik wacht het gewoon af en dan zien we het wel..

Annemiek

Terug
Bovenaan