Pijnlijke borsten

<p>Goedenavond dames!</p><p>heeft 1 van jullie ervaring met pijnlijke borsten vlak na de ovulatie? Ik heb dinsdag/gisteren m’n ei gehad en nu sinds gisteren mega pijnlijke borsten. Dit herken in niet van mezelf, soms weleens een kort moment maar niet onophoudelijk zeg maar…..</p>
 
Voor mij is dat meestal het eerste signaal waaraan ik herken dat ik zwanger ben. Net na je ovulatie is misschien wat snel, maar kan met de hormonale schommelingen te maken hebben?
 
Dat het een signaal van zwanger zijn is wist ik idd wel maar dit lijkt me nu wel heel erg snel om daar al last van te hebben....vandaar de vraag?
 
Ik heb dit ook elke ronde een week na mijn ovulatie begint het tot een dag voor NOD ofzo. De keer dat ik zwanger was had ik het ook alleen toen was het enige verschil dat ze echt waren opgezwollen. 
 
Uiteindelijk is de pijn verdwenen na een dag of 2 maar sinds donderdagavond is deze weer terug. Het wisselt een beetje qua pijn, het ene moment is t meer dan t andere moment. Dinsdag/woensdag is NOD dus ben echt heel benieuwd. Meer meiden die pijnlijke borsten hadden voor de NOD?
 
Terug
Bovenaan