Pijnlijke borsten

Hoi allemaal,
Ik heb op 11 juni mijn laatste menstruatie gehad en op 24 en 25 juni positieve ovulatietest (kom er nog steeds niet uit welke donkerder was). Normaal ook een regelmatige cyclus van zo'n 27-29 dagen dus dit klopt daarbij prima. Nu heb ik sinds gisteren echt extreem pijnlijke borsten. Normaal gesproken voor mijn menstruatie ook wel gevoelige borsten maar dit doet echt pijn en mijn NOD is ook pas vrijdag of zaterdag. Kan dit zo vroeg al komen van een eventuele zwangerschap?
 
Hey, dat kan. Volgens mij kunnen de eerste symptomen ongeveer 9 dagen na ovulatie komen. Maar om echt zeker te weten of je zwanger bent is het beter om even een testje te doen.
Spannend! Succes!
 
Spannend, ja kan door hcg als je een hele vroege innesteling had. Maar vrouwen hebben sowieso meer kwaaltjes als ze op een positieve test hopen dus dat zit vaak tussen de oren helaas! Succes met testen vh weekend
 
Dat kan zeker, ik had het al 7 dagen na eisprong. Zodra ik symptomen heb is het bij mij raak. Bij mij zat/zit het overigens nooit tussen mijn oren.  ik heb het ook iedere keer heel snel, net als jij een week voor NOD. 
Probeer niet te vroeg te testen ik had de vorige ronde ook een positieve test maar kreeg toch mijn menstruatie ( ik wist mijn cyclus niet ivm met miskraam) 
Heel veel succes! 
 
Terug
Bovenaan