pijnlijke borsten??

Sorry meiden ik hoor niet op dit forum, maar heb een vraag die jullie met zekerheid kunnen beantwoorden..

Is het zo dat als je zwanger bent je dan ook altijd zere borsten hebt of hoeft dit niet altijd een bijverschijnsel te zijn. Kortom kun je ook zwanger zijn zonder pijnlijke borsten??? En hadden jullie ook een opgeblazen gevoel (vooral verstoorde darmen) tijdens het begin van je zwangerschap?? Ik heb zaterdag mijn nod... Alvast bedankt en ik hoop ook gauw op dit forum te komen. (Sorry dat ik jullie lastig val..)

Liefs A.
 
bij mij kwamen de pijnelijke borsten met een week of 7 geloof ik en na een week of 16 was het weer over. Nu doen ze geen pijn meer alleen mijn tepels zijn gevoelig. ik ben nu 23 weken.
eigenlijk had ik nergens last van tot dat ik een week of 6 was toen kwam het wiebelige gevoel en de moeheid.
Dus je kan ook pas na je nod klachten krijgen hoor./
Ik ga voor je duimen
groetjes steef
 
Zoveel verschillende vrouwen, zoveel verschillende zwangerschappen. De een heeft wel last van de bekende kwaaltjes, de ander merkt er helemaal niets van. En de kwaaltjes kun je ook hebben zonder zwanger te zijn.
Echt vervelend, maar je hebt pas zekerheid als je test gaat doen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. Het blijft dus nog even spannend, maar ik hoop het van harte voor je.
Veel succes!
 
Terug
Bovenaan