pijnlijke borsten.

Hallo,

Ik had de afgelopen 2 weken pijnlijke borsten.
Nu weet ik nog niet precies hou lang ik zwanger ben maar wat ik graag wil weten is of dit normaal is.
En of het ook normaal is dat het niet altijd is maar met vlagen.

Alvast bedankt.
 
dat hoort erbij hoor! ik kreeg daar ook al vroeg last van (6 weken ofzo) nooit geweten dat ze zooo zeer konden doen ;) mensen hoefde er bij wijze van maar naar te kijken... haha maar het gaat over!

liefs,
 
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap wel en mijn borsten zijn toen behoorlijk gegroeid met straimen als gevolg. Dus goed smeren met motheroil dat werkt echt en houd je huid soepel. Nu (in mijn derde zwangerschap) had ik geen last meer van pijnlijke borsten, maar wel van flinke bobbels onder mijn tepels die soms groot zijn en dan weer slinken. Schijnen melk klieren te zijn.

groetjes
 
Klachten komen en gaan... de ene dag wel en de andere dag niet... dat kan ook met misselijkheid ed... dus niets om je zorgen over te maken!
In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Ja, dat was bij mij elke keer het eerste waar ik aan merkte dat ik zwanger was. Ben nooit misselijk geweest, maar mijn borsten zijn elke keer zeer pijnlijk in de eerste weken.
 
Ja hier ook herkenbaar, gelukkig alleen de eerste weken. Daarna nergens last meer van gehad. Af en toe gevoelige tepels maar niet dat ik kan zeggen dat ze echt pijn doen.
 
Waren het bij mij alleen maar mijn borsten..
Hieraan merkte ik dat ik zwanger was ik vermoed iets van een 7weken momenteel (afspraak met de gyn is de 18de).
Vorige keer waren mijn borsten zo hard dat ik ze wat aan het masseren was met olie en toen merkte ik ook dat er al vocht uitkomt een soort melk zullen we maar zeggen.. Heeft nog iemand dit? Lijkt me zo vroeg!?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan