Pijnlijke borsten

Hi,

Ik ga vandaag de zevende week in van mijn zwangerschap. Ik heb al sinds de 4e/5e week gevoelige borsten maar sinds vandaag voel ik ze ook als ik stil zit. Behalve gevoelig/pijnlijk ook een branderig gevoel. Is dat normaal?

 
Ja hoor.. helaas heel normaal ;-)
Bij mij zijn mijn borsten in het begin heel hard gegroeid en zo ook mijn tepels en dat brande enorm.

Heb in bed met natte washandjes gelegen ter verkoeling haha.

Hoop dat je er niet al te veel en te lang last van hebt.
Sterkte

Liefs Lisette
 
Dat branderige ken ik niet maar ja ze groeien natuurlijk als een tierelier. Ik heb er ook last van als ik stil zit en dan vooral bij de striemen die ik al had haha. En als het koud is dan heb ik hele zere tepels das dan niet grappig. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook heel vaak met, ik noem ze koffiepads, van die compressen oid in mijn bh gelopen anders had ik de hele dag pijn.

Succes.

xx
 
Ken het zelf niet in die mate maar heb ook altijd last van pijnlijke borsten, vooral als ik er aan voel.
Sommige vrouwen hebben het heel erg en kunnen dus zelfs hun borsten voelen als ze er nog niet eens aan zitten.
het hoort er allemaal bij, maak je geen zorgen.
 
Ja dit was het eerste wat ik voelde! (de pijn dan niet brand) Ik vind dat de borstencreme van Zwitsal erg goed helpt en nu in de 16e week is het wel minder geworden.( gelukkig) Een goed passende lekkere zachte BH helpt ook.
 
ik heb er ook last van gehad tot ongeveer 18 weken en nu ben ik 25 weken en nu heb ik dat gelukkig niet meer. Kon zelfs niet onder de douche staan alles deed zeer.
maar het blijft vervelend en erg pijnlijk!!!
 
Terug
Bovenaan