Pijnlijke buik (bovenkant)

<p>Ik heb sinds een aantal dagen een behoorlijk beurs en irritant gevoel in mijn buik/huid ter hoogte van mijn maagstreek (mijn maag is het niet). Meer mensen die hier last van hebben? Met lachen of iets dergelijks doet het best zeer. </p>

Ik heb hetzelfde (31+2). Had het van de week gevraagd bij m’n verloskundige toen ik daar was. Bij mij zijn het beurse plekken aan de binnenkant van een behoorlijk drukke baby. Beurs gevoel trekt ook een beetje naar boven sinds een week, volgens mij zitten zijn voeten nu bij de onderkant van mijn ribben..

Hoeveel weken ben je? Ik had dat ook maar na een dag werd dat zo ondraaglijk en door een echo kwamen we erachter dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en dat er bloed in m'n buik holtes zat en dat die pijn gaf. Hopelijk ben je al verder en is het iets anders en hoort het er gewoon bij. Anders gewoon de vk bellen! 

Is het het gevoel alsof er een spanband om je buik zit? Dan heb je gewoon te veel gedaan. Maar bel wel even je verloskundige. Het kan ook wat anders zijn. 

Is het het gevoel alsof er een spanband om je buik zit? Dan heb je gewoon te veel gedaan. Maar bel wel even je verloskundige. Het kan ook wat anders zijn. 

Terug
Bovenaan