<p>Hoi,</p><p> </p><p>Vorige week maandag had ik een afspraak bij de gynaecoloog voor een 1stz echo. Helaas bleek tijdens de bevruchting enkel een vruchtzak zich gevormd te hebben. </p><p>Dinsdag namiddag heb ik zelf een miskraam ingang gezet doormiddel van cytotec. 4 grote stolsels Ben ik die avond nog verloren. Hierna was het bloedverlies ook al veel minder. </p><p>Woensdagmiddag heb ik na 24 uur nogmaals 4 pilletjes moeten innemen. Hierna kreeg ik hevige krampen, wist niet waar kruipen van de pijn. 2 uur hierna is er nog 1 stolsel uitgekomen. Hierna was de pijn volledig weg en was het bloeden nog maar heel weinig. </p><p>Hierna heb ik niet meer gebloed, enkel een enkele keer wat een licht roze kleur bij het afvegen.</p><p>Zaterdagmiddag kreeg ik weer krampen, hierna ben ik nog een beetje bloed verloren. </p><p>Zondag opgestaan met hevige pijn in de onderbuik en onderrug. Pijnstillers helpen niet, warmte biedt verlichting. Deze pijn had ik gisteren ook nog. </p><p>Vannacht weer een beetje gebloed. De pijn is nu ondertussen verdraagbaar te vergelijken met andere de menstruatie. </p><p> </p><p>Zou ik deze al zo snel kunnen krijgen? Of is er wat mis? Moet vrijdag terug op controle bij de gynaecoloog.</p><p> </p>