Pijnlijke buik week na miskraam

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Vorige week maandag had ik een afspraak bij de gynaecoloog voor een 1stz echo. Helaas bleek tijdens de bevruchting enkel een vruchtzak zich gevormd te hebben. </p><p>Dinsdag namiddag heb ik zelf een miskraam ingang gezet doormiddel van cytotec. 4 grote stolsels Ben ik die avond nog verloren. Hierna was het bloedverlies ook al veel minder. </p><p>Woensdagmiddag heb ik na 24 uur nogmaals 4 pilletjes moeten innemen. Hierna kreeg ik hevige krampen, wist niet waar kruipen van de pijn. 2 uur hierna is er nog 1 stolsel uitgekomen. Hierna was de pijn volledig weg en was het bloeden nog maar heel weinig. </p><p>Hierna heb ik niet meer gebloed, enkel een enkele keer wat een licht roze kleur bij het afvegen.</p><p>Zaterdagmiddag kreeg ik weer krampen, hierna ben ik nog een beetje bloed verloren. </p><p>Zondag opgestaan met hevige pijn in de onderbuik en onderrug. Pijnstillers helpen niet, warmte biedt verlichting. Deze pijn had ik gisteren ook nog. </p><p>Vannacht weer een beetje gebloed. De pijn is nu ondertussen verdraagbaar te vergelijken met andere de menstruatie. </p><p> </p><p>Zou ik deze al zo snel kunnen krijgen? Of is er wat mis? Moet vrijdag terug op controle bij de gynaecoloog.</p><p> </p>

ik zou de echo even afwachten daar kunnen ze het beste op zien. Ik denk niet dat het je menstruatie al is. 
zelf bleef ik een paar weken bloeden na cytotec. En bleek er alsnog een curretage nodig te zijn.

Terug
Bovenaan