Pijnlijke buik

<p>Goedemorgen iedereen,</p><p>Ik heb sinds 2 dagen, een pijnlijke buik. Niet constant, vooral tegen de avond en als ik dan beweeg of adem. Soms gepaard met steekjes.</p><p>Het zijn geen krampen, voelt eerder aan als een verrekking of veel lucht in de buik (heb nogal last van gevoelige darmen). Heb er ook ''s nachts last van als ik bijvoorbeeld draai.</p><p>Ben nu 14 weken en alle echo's zijn al wel goed geweest. En de NIPT heeft ook een goede uitslag gegeven. Had gehoopt eindelijk de stress en ongerustheid een te kunnen lossen. Maar nu zit ik hier weer mee..  </p><p>Kan het zijn dat mijn buikspieren plaats moeten maken voor mijn buik? Of ik meer moet rusten (dit zeggen vriendinnen die ook zwanger zijn).  </p><p>Wat zijn jullie ervaringen?</p>

Kunnen je banden zijn maar misschien ook maagzuur. Speelt bij mij ook savonds vaak op. Mijn darmen heb ik in de avond ook meer last van als ik bijv. Dag lang gewerkt heb. Buik was normaal dan al vaak opgeblazen door lucht in mijn darmen.

Kunnen ook gewoon je darmen zijn die even rommelen, of dat je last inderdaad last hebt van lucht of maagzuur.
Rust nemen kan sowieso overigens geen kwaad. Let op je lichaam, als je last krijgt van steken of pijn, gewoon even liggen/rusten.

Terug
Bovenaan