Pijnlijke buik

Hoi meiden,

Vandaag niet zo'n lekkere dag voor mij!! Ik heb last van een pijnlijke onderbuik!! Elke keer komt het terug. Weeen zijn het niet, want die zou ik wel herkennen. Misschien groeipijn? Ik ben nu bijna 35 weken zwanger. Hopelijk zakt het straks weer.

xxx

Hoi meid,

Erg vervelend, ik ken het gevoel heb ik soms ook last van, kan zijn dat je kleintje alvast wat meer aan het indalen is zei mijn vk en dat moet blijkbaar pijn doen.... soms zou ik willen dat mannen en vrouwen om en om kinderen konden krijgen hihi.. Succes ermee!!

naar he, kan indalen zijn, draaien, je banden als het lang aanhoudt gewoon even doorgeven aan je vk

ben het bijna met scumpie eens, wat betreft de klachtjes wel maar het gevoel wil ik niet missen hahaha

vervelend he. denk ook indaling of gewoon menstruatieachtige pijnen kan ook toch??
ik ben nu ook iets meer als 35 weken en heb zoiets van pfff mag nu wel komen
xxx

even een tip..... als je nou wilt dat het doorzet als je "voorweeen" hebt ga dan NIET liggen maar lopen en bewegen.... tip van onze Gyn, zij gaf aan dat liggen remt ..... dus ik ren door het huis jiohaaaaaaa

Hahaha dat merkte ik ook al, dat het van zitten en liggen minder wordt en bij bewegen en lopen niet. Rennen kan ik alleen niet meer hoor ;) Maar ga wel m'n best doen! :p

Terug
Bovenaan