Pijnlijke eisprong, normaal?

Vannacht mijn eisprong gehad (dubbele eisprong), en sinds dien echt ontzettende pijn in mijn linker onderbuik.
Is dit herkenbaar voor dames hier? Ga me dan toch zorgen maken of dit wel “normaal” is.
 
Ik heb zelf regelmatig ovulatiepijn. Ik neem dan wat pijnstillers in en na een paar uur is de pijn weer gezakt. Ik voel het altijd rechts. Maar waarom denk je een dubbele eisprong te hebben? Omdat je zowel in je linker als rechter eierstok ovulatiepijn voelt?
 
Herkenbaar. Ik had altijd enorme buikpijn bij mijn eisprong. Ik had er meer last van dan van mijn menstruatie
 
Ik heb ook wel eens flink pijn gehad van eisprong, dat ik groen zag van de pijn. Maar volgens mij geen hele dag lang.
Als je morgen nog last hebt, voor de zekerheid even naar de huisarts.
 
Ik heb ook last van mijn eisprong elke maand de ene maand rechts andere maand links.
Ik voel het dan ook trekken aan die kant.
En ook echt pijn dat ik krom sta naar een paar uur is het over.
 
volgens mij heb ik vandaag ook mn eisprong gevoelt... had einde van de middag egt last van mn onderbuik ( echt dat zeurende gevoel alsof je naar de wc moet en aan de diaree bent:oops:...wat dus niet zo was en hield ook ff aan dat gevoel)echt zoeen buikpijn gevoel ( met soms wat steken)...en merkte ook dat ik meer witte ( of doorzichtig) afscheiding had..die onderbuikpijn is wel iets minder maar nog steeds niet weg..
 
Laatst bewerkt:
Ik herken dit wel. Zeurende pijn in de onderbuik, dat werd afgelopen maandag zo veel erger dat ik niet meer kon lopen en/of zitten. Met een paracetamol werd het iets minder, ‘s avonds wat gekke steken rechts onderin m’n buik en daarna ebde alle pijn weg. Ik vraag mij ook wel af of het normaal is hoor..
 
Ik ben in eerste instantie weer aan de pil gegaan in verband met een pijnlijke eisprong. Ik ben er voor naar de gynaecoloog geweest en het was de eisprong en niets anders. Nu wilden wij voor een derde kindje gaan en ben ik gestopt in oktober. De eerste eisprong deed wel een week lang pijn en had zelfs wat bloedverlies.. toch was het wel een goede eisprong want het was direct raak!
 
Terug
Bovenaan