pijnlijke eisprong

A

Anoniem

Guest
Beste dames,

is er iemand bekend met een pijnlijke eisprong... ik had nu  nl. al dagen van te voren enorme pijn in m'n darmen... en dan ook zo'n ongipijn erbij... is dat wel normaal???
Echt zoveel last ervan dat ervan klussen ook niet als teveel komt...

Ben blij dat ik het weer gehad heb... mijn mannetje hoopt stiekum dat het van een eventuele zwschap komt... tja... dat zou ook kunnen natuurlijk... misschien... hopelijk...

Greetz
Sunny

Hai Sunny,

Ik ben net gestopt met de pil en zit in de 2e ronde, maar heb de afgelopen 2 keer mn eisprong duidelijk gevoeld. Was eigenlijk een beetje vergeten hoe 't voelde (na 11 jaar de pil!). Maar ik heb altijd linksonder een  'vreemd'/'beurs' gevoel, met allerlei bewegingen voel ik 't. Ik heb meer last van de eisprong dan van ongi zijn, dus ik weet wat je bedoelt.

Ik weet niet in welke ronde je zit, maar als je er een patroon in ontdekt weet je wel of het idd je eisprong is. Heb je al een ovu-test gedaan? Ik heb er 2 wkn eentje gedaan en op de dag dat die positief was had ik de volgende dag en daarna mn ovu-pijn.

Hopelijk helpt 't je iets verder!

Liefs,
Wish

Hey sunflower,

Ondertussen zit ik "alweer" in ronde 8 en heb dus al een aantal "sprongetjes" gehad, maar ook ik heb continue last hiervan. Soms echt te pijnlijk dat ik niet rechtop kan staan. Ik voel het wel alleen maar rechts en dan om de maand (ik dacht dat je iedere maand de andere kant had, maar de gyn. vertelde van niet).
Ik vind het dus eigenlijk wel fijn dat ik dit voel, want dan weet ik precies wanneer mijn eitje komt.
Ik heb dan ook idd tijdens het vrijen veel last hiervan....het is dan echt geen pretje, maar we doen het voor een goed doel. Toch???

Meiden heel veel succes met zwanger worden!!!!

Groetjes mama22

Hoi allemaal,

Pijnlijk is mijn eisprong af en toe maar waar ik altijd last van heb is misselijk, hebben jullie dat ook?? Vind het behoorlijk vreemd maar het schijnt er ook bij te horen.

Groetjes Greet

Hallo allemaal,

Ik heb er ook last van. Heb gister mijn ovulatie gehad en heb echt 3 dagen van te voren veel buikpijn gehad! Niet zozeer aan één kant maar aan allebei de kanten. Alsof ik ongi moest worden. Zit pas in ronde 1 dus het is heel nieuw voor mij! Vind het allemaal best spannend. 21 Okbober heb ik mijn NOD dus nog even 2 weekjes wachten!

Liefs Tessa

hoi hoi!

ook ik heb erg veel last van mijn eisprong..
last van de rug, blauweplek(??) achtig gevoel in de onderbuik en ook de sex kan zeer pijnlijk zijn! geen pretje,maar dat moet wel doorgaan!niet leuk...
door middel van temperaturen ben ik er nu achter gekomen dat ik eerst mijn eisprong heb en daarna pas de pijn.   zit inmiddels al in ronde 10. en begin er al behoorlijk flauw van te worden, wel herkenbaar denk ik he?
zit nu weer in de ellendige wachtperiode.. 18 okt mijn nod.

meiden succes ermee! en hopen dat t niet meer lang gaat duren!

groetjes suus

Tja dames, het schijnt dat er zelfs vrouwen zijn die flauwvallen van de pijn tijdens de eisprong... nou zo erg is het gelukkig ook weer niet... maar die enorme opgeblazen buik is ook niet prettig...

ik weet nu inderdaad wel dat ik een zogezegde vroege eisprong.. ik had gister nl. volgens predictor m'n ei... klinkt dat zeg... haha... maar volgens mij was het ei vorige week al gelegd... tok tok...

Nu wel veel gerommel in m'n buik en een ernstig hopende echtgenoot op een zwschap. Nu mag het van mij ook wel maar als ik mag kiezen toch liever een maandje later wegens op handen zijnde verhuizing.... maar kom zeg.. ik mag niet zeuren.. anderen zijn al maanden en maanden bezig... dus ik verwacht ook echt niet dat het nu gelijk raak zou zijn... maar het kan dus wel...

Goed, ik ga m'n kleine peuter flink knuffelen.. wat een heerlijk ventje is het toch!!!!!
Liefs en springse en knutselse

Sunny

Terug
Bovenaan