Pijnlijke eisprong

Had gisteren zeker te weten mijn eisprong.
Maar hij was zoals zeker om de maand weer erg pijnlijk. Ik zat achter mijn bureau op mijn werk en moest er ineens zo ongeveer overheen hangen. Helemaal ineen gebogen. Ik strompel dan ook een tijdje, ik kan gewoon niet lopen van de pijn.

Handig is t wel: Je weet tenminste dat het DE dag is.
Maar is dit wel goed blijf ik me afvragen!

We hebben maandag geklust, maar gisteren waren we druk druk druk, En omdat ik zo'n pijn had is het er niet meer van gekomen. We moesten weg en waren pas om 23.30 uur weer thuis en toen geen zin meer.........je kent t wel.

Maar goed de zaadjes van maandag zwommen vast en zeker nog rond op zoek naar mijn ei.

Nog een maandje en dan eindelijk weer naar de Gyneacoloog, eens horen wat die er van zegt.

Liefs,

Cynthia

Hoi Cynthia, weet je toen ik voor een intake naar het ziekenhuis moest voor de iui, zei die dame die alles vertelde dat het onmogelijk dat je je eisprong zou voelen. Toen zei ik nou elke maand voel ik het wel degelijk!! Zij zegt dat het niet je eisprong is(dus het springen van de folikkel) maar dat het eitje zo groot is. Dat schijnt zeer te doen. Dus dan zit wel je eisprong er aan te komen, maar niet op het moment dat jij pijn hebt. Of het zo is, ja dat weet ik natuurlijk niet. Maar ik denk ik vertel het even misschien is je eisprong eigenlijk een dagje later. Gaan jullie ook met behandelen beginnen? Ik heb gemerkt dat mijn eisprong een dag later is dan ik had verwacht. Dus misschien heeft die dame wel gelijk. Nou wat een verhaal, verder alles goed? Ga vandaag naar mijn vriendin in alkmaar, 2 kids vermaken. gr ilona

meen je dat?

Oh, nou dan is dan mooi!
Dan moeten we gewoon vanavond vroeg naar bed.

Het duurt ook wel erg lang, hoelang zou een eisprong zo ongeveer duren denk jij?
Ik had ontzettende pijn vanaf 14.30 uur tot 22.00 uur s'avonds
Dus............... dat is nogal een ei

Oh dat wist ik echt niet, ik dacht dat dat gewoon de eisprong op zicht was.
Het voelt zo ongeveer of dat er een mandarijn door een rietje heen geduwd word!
( ja ik moet het ergens mee verglijken natuurlijk)

Veel plezier vandaag in Alkmaar ( ik ben gewoon geld aan het verdienen vandaag, maar morgen wel vrij)

Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben met zoveel pijn tijdens de eisprong. Ik voel het meestal 3 dagen ofzo en na de sprong is de pijn weg. Dus ik voel niet echt de sprong maar ik voel het eitje letterlijk groeier, hoe groter hoe pijnlijker. En links heb ik altijd meer last dan rechts.
Ik ga volgende maand ook aan mijn gyn vragen of zoveel pijn normaal is. Afgelopen maand deed het zoveel pijn dat ik eigenlijk niet wou klussen, maarja...

gr
Marielle

Hee Cynt,

Jeetje dat zou wat zijn dat je eisprong vandaag is!! Succes hoop dat je manlief niet te vroeg in slaap valt, dus houdt hem wakker ok. Werkse vandaag, ik ben vandaag nog vrij, morgen weer werken. Bij mij is er trouwens nog steeds geen ongi te bekennen ben benieuwd wanneer die nu eens komt, want dan kunnen we ook weer verder.

Liefs Mick

hallo meiden,

ik heb precies t zelfde, ben blij te lezen dat t niet "raar" is...t varieert bij mij van een paar uur tot een paar dagen, en de ene keer is t pijnlijker dan de andere keer. wel heb ik een regelmatige cyclus, dus daar kan t nix mee te maken hebben.
soms is het zo erg dat ik niet eens mn been normaal kan strekken met lopen!
ik had gisteren (volgens mn slijm) mn eisprong al (na 9 dagen na mn 1e dag van OG), erg snel. en nu? nu zit ik mezelf zowat zwanger te denken...
het is voor mij deze maand extra spannend omdat we 24 maart bij de gyn moeten zijn, omdat het na 1 jaar nog niet gelukt is. we blijven hopen...

liefs, Bebe

Terug
Bovenaan