pijnlijke eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie heeft er nog meer een pijnlijke eisprong? Ik heb er altijd erg veel last van, kan dan bijna niet lopen van de pijn in mijn buik/lies, wie herkent dit? Gewone paracetamol of ibuprofen werkt bij mij niet, ik heb wat sterkers gekregen via de gynaecoloog.
Erg lastig die pijn, maar om zwanger te worden waarschijnlijk wel handig ):-

Groetjes

hi,

Toen ik stopte met de pil en mijn 1e eisprong kreeg heb ik zelfs een echo laten maken omdat ik zo pijn had. Het bleek mijn eisprong te zijn! Mijn ervaring is dat er weinig vrouwen zijn die goed hun eisprong kunnen voelen. Vond het dan wel pijnlijk om te vrijen omdat het dan extra gevoelig was. Maar daar had ik er wel voor over!

succes!
Marielle

Ik kon het ook altijd goed voelen, maar ik hoefde er geen pijnstillers voor te slikken. Hoe langer ik van de pil af ben hoe minder ik het voel.

Groetjes Karin

Hoi Hoi,

hier ook een bijna kreupel lopende mama tijdens haar eisprong.. nu dan niet want ik ben bijna 25 weken zwanger... en dankzij deze pijnlijke eisprong in 1x zwanger... maar om nu te zeggen dat het "klussen" zo'n aangename bezigheid was met die buikpijn.. nee... maar net wat je zegt; het is wel HET moment om te "klussen"... en dat bleek 3 weken later ook... ZWANGER... en dan dank ik de hemel toch weer op m'n knietjes dat ik deze lastige pijntjes heb want er zijn zoveel meiden die al zoooooolang bezig zijn voor een baby.....

Liefs
Sunny

Hai meiden,

Ik denk dat ik ook een pijnlijke eisprong heb. Hebben jullie alleen maar pijn tijdens het klussen in je buik als jullie een eisprong hebben of vaker. Ik had vorige week mijn eisprong en tijdens het klussen deed mijn buik erg zeer. Dus waarschijnlijk heeft dat ook te maken met mijn eisprong. Dat wil dus ook zeggen dat ik op het goede moment heb geklust. Nog een weekje geduld hebben, dan weet ik meer.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan