A
Anoniem
Guest
hoi dames
ik heb vandaag mijn baarmoeder fot gehad en mijn eilijders zijn doorgespoeld
ik zal eerlijk zijn als ik dit had geweten had ik er echt heel goed over na gedacht
want ik vond het een zeer pijnlijke ervaring en ik zou het niet nog een keer doen
ik weet bij iedereen voelt het anders maar zo denk ik erover
morgen om 9 uur moet ik terug komen voor een echo van wege het vloeistof wat er nog in mijn lichaam zit
maar ze zijn toegankelijk ik hoop deze maand dat ik ervoor beloont word mijn nod is de 18de
en over 2 weken moet ik terug komen hoe het nu verder gaat
maar hoe ik me nu nog voel is niet prettig
ik heb nog last van mijn onderbuik en mijn rug
maar mijn man heeft me vanmiddag ff op gebeurt zijn we ff naar gardo geweest dat deed me ook wel ff goed
maar ik ben blij dat dit achter de rug is nu kan ik weer met hoop deze maand weer door
zo ik ben het nu ff kwijt waar ik mee zat
groetjes
ik heb vandaag mijn baarmoeder fot gehad en mijn eilijders zijn doorgespoeld
ik zal eerlijk zijn als ik dit had geweten had ik er echt heel goed over na gedacht
want ik vond het een zeer pijnlijke ervaring en ik zou het niet nog een keer doen
ik weet bij iedereen voelt het anders maar zo denk ik erover
morgen om 9 uur moet ik terug komen voor een echo van wege het vloeistof wat er nog in mijn lichaam zit
maar ze zijn toegankelijk ik hoop deze maand dat ik ervoor beloont word mijn nod is de 18de
en over 2 weken moet ik terug komen hoe het nu verder gaat
maar hoe ik me nu nog voel is niet prettig
ik heb nog last van mijn onderbuik en mijn rug
maar mijn man heeft me vanmiddag ff op gebeurt zijn we ff naar gardo geweest dat deed me ook wel ff goed
maar ik ben blij dat dit achter de rug is nu kan ik weer met hoop deze maand weer door
zo ik ben het nu ff kwijt waar ik mee zat
groetjes