Pijnlijke handen?

Dag dames,

Wie herkent dit: pijnlijke, stijve handen, vooral 's ochtends en 's avonds. Alsof ik te zware boodschappentassen heb gedragen... Dacht eerst dat het door een griepje kwam, maar dat is nu toch alweer over en de pijn in mn handen is gebleven.

Raar zwangerschapskwaaltje, nietwaar?! Groetjes, Faye

hoi, ik heb geen idee! hou je misschien vocht vast ofzo? daar kun je volgens mij ook rare stijvige handen van krijgen. anders even je vk bellen!
groetjes sabine

Hoi
Wat toevallig dat ik nou jou verhaal tref.
Ik heb precies hetzelfde als jij, sinds een paar dagen elke ochtend stijve handen, vooral vingers en mn tenen.
Ik heb sinds 2 weken veel last van vocht in mn handen en voeten, snel dik, en warm, en ook heel snel moeie voeten.
Van de week werd ik wakker en toen voelde mn handen en vooral vingers helemaal stijf.
Daarna merkte ik ook dat het ook bij mn voeten zo is.
Het is sochtends het ergst, maar ik voel het heel de dag door.
Ik moet woensdag naar de vk en ik ga het dan even vragen.

groetjes jolanda

Oh gelukkig; ben niet de enige met zoiets raars... Heb zelf een erg lage bloeddruk, dus daar kan het niet aan liggen. Het zal wel vocht zijn, want de laatste dagen met die warmte is het extra erg. Woensdag ook naar de vk, dus zal het eens navragen. Mocht ze een goede tip hebben, hoor je t van me!

Woensdag krijg ik overigens ook de Anti D prik / rhesusprik. Schijnt geen leukerd te zijn. Iemand ervaring?

Groetjes, Faye

hoi
Nou die stijve handen en voeten komen bij mij echt van het vocht.
Door dat ik vocht vast houd word er een zenuw wat afgeklemt in mn pols en daarom voelt het een beetje raar en stijf aan.
Het is dus niet erg, ze had er ook een naam voor, maar die ben ik al weer kwijt.
Heb verder geen tips gekregen, en ik hoop dat als het weer wat koeler word dat het dan ook minder word.
Hoe was je prik die je moest krijgen vandaag.
groetjes jolanda

Hey dames

Toevallig dat ik dit nu lees. Ik heb vanaf afgelopen weekend ook ineens last van mijn handen. Een erg vermoeiende pijn!
Ik kan alleen niet zeggen dat ik vocht vast houd ofzo...
Ik ging er ook niet vanuit dat het echt met de zwangerschap te maken had, maar gewoon door een soort vermoeidheid.

Liefs Willeke

Terug
Bovenaan