Pijnlijke harde buiken,.. (oefen- voorweeen)

Hoi Dames,

Sinds vrijdag heb ik erge last van oefenweeen, dit gaat de hele dag door..

Pff,.. was even vergeten hoe leuk dat ze zijn.

Door dat zeurende en pijnlijke gevoel weet ik niet meer zo goed hoe ik moet gaan zitten/liggen en lopen. Kan momenteel dus weinig meer doen zonder zuchten en kreunen.. Erg vervelend als je een erg actief persoon bent! Grr..

Mijn buik is dus één harde klomp vlees..

Ik kijk uit naar de bevalling!!!

Esmé mv Kay en ???

(36.2 wk zwanger)

Hey,

Ja het zijn zeker wel oefen- voorweeen hoor!
Ze zijn veel te onregelmatig en houden iets korter aan als de échte weeen. Ik heb ze eigenlijk heel de dag (met soms een pauze van een klein uurtje) en tegen de avond (zoals nu) zijn ze toch wel pittig.. Ik wordt er wat humeurig van,..

Maar ik had dat destijds ook bij mijn zoontje, dus herken het wel. Toen had ik het ook al 2 weken voor de bevalling.

Die voorweeen zorgen ervoor dat de kleine indaalt en alles zich voorbereid. Maar omdat de baby van mij instuit ligt valt er weinig in te dalen! Er zit dus een bolletje onder mijn borst en tsja, als die baarmoeder dan aanspant is dat goed strak daar! Dus ik denk dat mijn baarmoeder er net zo gefrustreert van raakt als ikke (omdat het  nik opleverd)  hahahaha..

Ik vraag het hoe dan ook donderdag na aan de VK en als het zo blijft dan bel ik eerder  effe op.

Maar nu ik erover nadenk; ik ken alleen maar rug- en beenweeen, dus hoe normale weeen voelen weet ik niet whhahahaha!! Neehh... lijkt me wel héél sterk als het nu "aan de gang" zou zijn.. Daar is het véélste vroeg voor!

Dus gewoon vervelende voorweeen hier!

Hey Esme

Iedereen is weer anders, als ik dat zou hebben als jij zou ik bij mij denken dat het echte weeen zijn. Dat omdat ik bij Valentijntje destijds ook de hele dag van die kleine weeen (ong pijn) had, ik had ze helemaal niet zo heel regelmatig en later op de avond werden ze heftiger tot echte weeen.

Ik had dus t zelfde als jij van de week en dacht dat dat het wel eens kon zijn....
Helaas het waren bij mij nu ook oefenweeen....rrr

Trouwens een kontje kan volgens mij ook indalen hoor, misschien niet zo ver als een hoofdje maar het kontje zal er toch als eerste uit moeten straks als je daar voor kiest...(wat ik overigens niet zou kiezen, au au) Mag denk ik ook niet als je al een keer een KS hebt gehad of wel??

Maar goed als je over een wkje of 2 zou bevallen zou wel lekker zijn voor je.

Sterkte want voor je het weet zijn de oefen weeen weg en ga je ze nog missen en hopen dat ze terug komen ook, haha wat zijn wij toch gekke wezens!

x Femke

Hoi Esme,

Hier precies het zelfde!! Voelde me voor het weekend helemaal top!! En nu elke nacht wakker van de harde buiken, begint 's avonds al. Kan nauwelijks opstaan of draaien in bed. De hele tijd zuchten en steunen! Ben nu 37.4 weken zwanger dus het einde komt in zicht!! Heel erg spannend, maar hoop niet dat het zo nog effe 3 a 4 weken door gaat hoor!! Best vervelend al de oefen weeen!

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan