Hey,
Ja het zijn zeker wel oefen- voorweeen hoor!
Ze zijn veel te onregelmatig en houden iets korter aan als de échte weeen. Ik heb ze eigenlijk heel de dag (met soms een pauze van een klein uurtje) en tegen de avond (zoals nu) zijn ze toch wel pittig.. Ik wordt er wat humeurig van,..
Maar ik had dat destijds ook bij mijn zoontje, dus herken het wel. Toen had ik het ook al 2 weken voor de bevalling.
Die voorweeen zorgen ervoor dat de kleine indaalt en alles zich voorbereid. Maar omdat de baby van mij instuit ligt valt er weinig in te dalen! Er zit dus een bolletje onder mijn borst en tsja, als die baarmoeder dan aanspant is dat goed strak daar! Dus ik denk dat mijn baarmoeder er net zo gefrustreert van raakt als ikke (omdat het nik opleverd) hahahaha..
Ik vraag het hoe dan ook donderdag na aan de VK en als het zo blijft dan bel ik eerder effe op.
Maar nu ik erover nadenk; ik ken alleen maar rug- en beenweeen, dus hoe normale weeen voelen weet ik niet whhahahaha!! Neehh... lijkt me wel héél sterk als het nu "aan de gang" zou zijn.. Daar is het véélste vroeg voor!
Dus gewoon vervelende voorweeen hier!