pijnlijke harde buiken!

hallo allemaal
ik heb 2 weken last van pijnlijke harde buiken ze doen echt pijn ik moet soms de pijn wegpuffen
het is begonnen sinds dat de kinderarts voor 2 weken terug op zaterdagavond belde dat de bloeduitslagen van onze zoon niet goed waren en dat hij moest worden opgenomen
hij had erg hoge zoutwaarde in het bloed hij viel vaak flauw en het risico met hoge zoutwaardesin het bloed is dat hij dan in coma kan raken en dat vertellen ze op zaterdagavond tegen 20.00 en dat hij de volgende dag opgenomen word
wat was ik klein ineens heb een aantal nachten niet geslapen ivm urine opvangen van de kleine vent (11/2) sindsdien gaat het niet goed met me ik ben moe en lusteloos
en die harde buiken erg vervelend
groetjes ineke

Hoi,

Vervelend he? Spanning en drukte kan snel invloed hebben als je zwanger bent. Ik heb het ook. Ik voelde me erg goed tot 1,5 week geleden. Ook erg moe ineens en had al veel last van harde buiken, maar ja, als je al twee kinderen hebt is dat ook niet verwonderlijk. Nu sinds ruim een week zijn ze bij mij ook erg pijnlijk en heb ik soms echt het idee dat het weeen zijn. Ook voel ik sinds twee dagen mijn kindje veel minder bewegen. Ik heb de vk gebeld en moet straks voor een extra controle langs komen.

Stress ivm met je kind die naar het ziekenhuis moet, kun je helaas niet zomaar even van je afzetten. Hou jezelf wel goed in de gaten en probeer als het even kan te slapen oid.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je kindje en dat het snel beter zal gaan met jullie allebei.

Groetjes Paula
27,3 weken

hoi ineke

wat zijn dat vervelende berichten om te horen , dan kan ik me in denken dat je lichaam van de stres zo gaat reageren.
je zult je gebroken voelen , maar ook kwaad omdat jouw zoon dit nu net moet overkomen.
probeer zoveel mogelijk met iemand hier over te praten ook al  gaat dat soms niet  , kun je het thuis niet dan maar bij de arts , die kan je situatie heel goed begrijpen.  
en probeer toch die momenten te pakken om ook aan jezelf te denken.

verder heel veel sterkte

groetjes tineke1974

Hoi Ineke,

Wat een vervelende situatie zeg! Hoe is het nu, gaat het al beter met je zoon?
En hoe is het met je harde buiken? Is dat alweer minder geworden? Wat zegt je vk/gyn ervan? Probeer in elk geval zoveel mogelijk rust te pakken.

Veel sterkte!

Liefs,
Leeuwtje

hallo
met onze zoon gaat het gelukkig goed hij moet veel blijven drinken om niet flauw te vallen
met mij gaat het redelijk heb nog erg veeel pijnlijke harde buiken en moet het erg rustig aan doen maar probeer dat eens met een jochie van 11/2
ik moet nog 2 weken werken en dan lekker verlof ja ja ik ben nog wel aan het werk   3 avonden in de week ik doe niet meer zoveel maar het is wel lekker om even weg te zijn
en even mezelf te zijn zonder kindje aan mijn been hahhaa
groetjes ineke

Terug
Bovenaan