Pijnlijke harde buiken

Hoi dames,

Ik zit te twijfelen of ik wel of niet de verloskundige moet bellen (ik ga er morgen namelijk naar toe). Zaterdagavond had ik een hele harde buik en heel pijnlijke scherpe steken aan de bovenkant van mijn buik. Ik voelde het alleen met staan of lopen, de tranen stonden echt in mijn ogen terwijl ik naar mijn idee toch best een hoge pijngrens heb. (Ik heb zaterdag wel een bank versjouwd, dus ik geef mezelf maar de schuld daarvan).

Vanacht kreeg ik ook weer een hele harde buik, die hield ongeveer 20 minuten aan en daarbij had ik ook krampen (soort ongikrampen) onderin mijn buik. Dekrampen duurden misschien een minuut en zwakten dan weer af om vervolgens een paar minuten later weer terug te komen. Was er ook behoorlijk misselijk van. Zondag heb ik echter niets gedaan waar ik dat aan kan wijten. Ik dacht misschien aan indalingsweeën, maar mijn mannetje was afgelopen donderdag nog niet gedraaid en volgens mij is hij nu nog steeds regelmatig koppeltje aan het duikelen.

Bellen of niet bellen en het morgen met de VK bespreken?

Als je twijfelt altijd bellen!

Verder zou ik lekker een dagje op de bank of in bed gaan zitten. Even een dag goed rusten.

Sterkte ermee!

Ze hebben liever dat je een keer teveel belt dan te weinig, dus al je je er zekerder door voelt, gewoon bellen. Volg je gevoel dat is het allerbelangrijkste!!!!

Terug
Bovenaan