pijnlijke keizersnede (van 2jr geleden)

Inmiddels 2jr geleden heb ik een (spoed)keizersnede gehad. Gelukkig achteraf, want anders was mijn jongste er tussenuit gepiept.
Maar nu heb ik hier nog steeds last van, ik kan niets hebben op mijn buik, wanneer de kids op mijn buik willen paardje rijden verga ik echt van de pijn. Ook heb ik regelmatig zo'n zeurderige "pijn" in mijn onderbuik. Ik vroeg me af of er mensen ervaring mee hebben. En of dit normaal is?
De gynacoloog zei toen (4wkn na de keizersnede), dat dat gerust nog wel bijtrekt, niet dus. Maar nu naar de huisarts gaan....?
Graag jullie ervaringen

hoi,

ik heb hier zelf ook last van gehad, maar sinds ik bij een osteophaat ben is ruim de helft vande klachten verdwenen.

probeer het ook eens, je kan er zonder verwijsbrief naar toe en naar gelang je ziekenfonds verzekering word het bijna latijd vergoed.

succes en heel veel sterkte.

Majellaatje

Mag ik vragen wat die osteophaat dan gedaan heeft?
Ik assosieer dat toch met spieren en bewegingen en niet met een wond. Ik zal het wel verkeerd hebben.
Ik ga er in elk geval wel achteraan. Baat het niet dan schaat het niet!

Hoi crmama,

een osteophaat behandelt je via druk punten in je lijf, hij gaat eerst "voelen "waar je "blokkades"zitten en ze dan behandelen.
Ik moest speciaal terug komen als ik ongesteld was, en de 3 dagen erna ben ik vreselijk ongi geweest maar nu heb ik geeneens meer een paracetamol nodig. Het lijkt net of dat de druk ofzo eraf is en nu doen de littekens van mijn 2 keizersnedes ook bijna geen pijn meer.

Echt voor mij heeft het heel erg goed geholpen, wie weet ook voor jouw?

groetjes en succes

Hoi hoi,

Ik heb bijna 3 jaar geleden een keizersnede gehad (niet spoed), maar had inderdaad na een paar weken geen last meer. Ik kan dollen met mijn zoon, wandelen, alles in principe doen.
Wel nu ik zwanger ben, merk ik dat de wond oprekt. Het litteken is bij mij nooit weg gegaan, maar dat zie je verder toch niet. Volgens de gyn was het "normaal" dat ik er nu last van had en zal het na de bevalling weer verdwijnen.

Mocht je niet naar de osteopaat willen, dan zou ik zeker even naar de ha gaan! Ik denk nl niet dat je er nog in die mate last van moet hebben.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan