Pijnlijke krampen ongesteldheid

<p>hallo mede moeders!</p><p>Ik ben inmiddels voor de 5e keer na de bevalling ongesteld geworden, en nog steeds zijn de eerste 2 dagen zo ontzettend pijnlijk. Ik heb dan zulke krampen dat ik echt niet weet waar ik het zoeken moet! Ook met het slikken van best wat pijnstillers is het nog steeds af en toe echt niet t e doen die krampen. Ik heb wel gelezen dat het na de bevalling vaker voor komt, maar ook nog na een aantal keer? Herkennen jullie dit?</p>

Mijn dochter is nu 8 maanden ik geef borstvoeding ik werd na 4 maanden ongesteld en nu heel onregelmatig ik heb nu 3 keren een menstruatie gehad en herken wat jij zegt ik heb 2 oudere kinderen maar kan me niet herinneren dat ik er zo'n last van had, voor mijn zwangerschap had ik dat echt niet ! Afgelopen keer voelde de krampen gewoon als weeën die ik moest weg puffen ! 

Heb ik ook gehad. Nu ongeveer de 8e menstruatie is het weer pijnloos zoals voor de zwangerschap. Dus misschien toch echt die 9 maanden op, 9 maanden af ;)
Het is rot hè, maar grote kans dat het wel minder wordt.

Ooh vreselijk die pijn! Ik lag altijd de eerste 3 dagen plat van de pijn. Toen ben ik gestopt met de pil en lag ik gelukkig nog maar 2 dagen plat van de pijn. Maar na de zwangerschap is het bij mij niet meer of minder geworden. Lig nog steeds 2 dagen plat van de pijn. Maar wat mij goed helpt zijn pijnstillers alive feminax tegen de menstruatie pijn! Alle andere pijnstillers werken bij ook niet goed genoeg voor de menstruatie. Behalve de alive feminax dus ik kan ook niet meer zonder. 

Terug
Bovenaan