Pijnlijke lies

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nu 25 weken zwanger en heb echt niets te klagen tot nu toe. Voel me prima en kan nog vlot mee op de werkvloer. Alleen sinds deze week gaat het wat minder en vandaag was een drama!</p><p>Mijn linkerlies doet zo'n pijn! Soms kan ik 10 stappen vrij wel pijnloos zetten en dan daarna krijg ik 3 stappen mijn voet niet meer vooruit. Geen last met zitten en liggen etc.</p><p>Nou wijst het op bekkenpijn.heeft iemand hier ervaring mee? Morgen zoiezo even de fysio bellen natuurlijk. </p><p>En rust..... ik weet het. Maar is rust nou op de bank liggen? Of mag ik nog wel mijn huis poetsen?? </p>

Hoi, hier ook flinke bekkeninstabiliteit gehad tijdens de zwangerschap.
Inderdaad vooral rust houden, wat ze bedoelen is dat je best je huis mag poesten maar wissel het af half uurtje werk kwartier liggen etc. Ik zou wel proberen te minderen met zware huishoudelijke taken en niet alles op 1 dag te plannen maar echt verspreiden over de week. 
Sowieso even je fysio bellen die hebben goede oefeningen. Mijn fysio had ook als tip wat de spieren kan ontspannen, of een warme kruik of juist een coldpack. Even kijken wat voor jou het beste werkt. Ik had het meeste aan een warme kruik ziet er even raar uit maar is wel fijn om te ontspannen. 
Ik weet niet of je werkt of niet en wat voor werk je doet, maar probeer het daar ook even af te wisselen als je veel moet zitten even lopen tussendoor etc.

Terug
Bovenaan