Allereerst hartelijk dank voor de reacties die ik gekregen heb op mijn bericht. Het einde is nu eindelijk in zicht. Na de heftige pijn op dinsdag ging het woensdag wel aardig. Wel krampen, maar niet noemenswaardig en weer niet veel bloed. Gisteren tegen het eind van de middag begon de pijn weer. Anders dan dinsdag, dat wel. Ik heb het ziekenhuis gebeld en een afspraak voor vanmorgen gemaakt. Ik kon niet wachten tot maandag. Gelukkig maar, want het werd steeds erger. Het voelde, het klinkt heel stom, alsof er een hoofdje half doorwas, wat maar niet verder kwam, een verschikkelijke druk en daarnaast de krampen in buik, rug en benen. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest van de pijn, kon niet lopen, zitten of liggen. Ook kon ik niet meer plassen en drukken. De hele nacht heb ik opgelopen/gekropen en om 5.45 uur heb ik heel hard geperst en toen kwam het vruchtje in het vruchtzakje eruit. Alleen dat, zonder bloed. En..ik kon weer plassen. Ik was helemaal blij en voelde me weer heel wat, maar toen begonnen de krampen weer. 2 uur na het vruchtje kwam er een plons bloed en stolsels. Sindsdien voel ik me een stuk beter. De gyn heeft het vanmorgen nagekeken en de baarmoederholte is schoon, maar er zitten nog resten bij de baarmoedermond. Die kon ze ook niet weghalen. Ik heb nu pilletjes, zij noemde het een chemische curettage, die de baarmoeder schoonmaakt en die ook die laatste resten laat weggaan. Waarschijnlijk heeft bij mij het vruchtje vastgezeten bij de baarmoedermond. Ik heb daar door twee operaties erg veel littekenweefsel. De blaas werd of afgesloten, of werd door mijn lichaam uitgeschakeld door de pijn. Dat schijnt te kunnen. In ieder geval was het een dramatische ervaring en ga ik, mocht het helaas volgende keer weer misgaan, meteen voor een curettage. Ik ben nu pijnloos en dat is echt een verademing. Bedankt voor jullie belangstelling.
Liefs Alexandra
Liefs Alexandra