pijnlijke onderbuik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
Weten jullie misschien wat dit is?
Ik heb elke dag een wat pijnlijke onderbuik.
Net alsof je ongi moet worden, maar dan elke dag.
Steeds dat trekkerige, van die lichte krampjes.
Ik ben (nog) niet zwanger. Hopelijk wel snel.
Ik ben al in oktober vorig jaar met de pil gestopt en in verband met een (te) korte cyclus een inwendig onderzoek gehad. Alles was goed. Nu is mijn cyclus weer normaal, maar heb nog steeds dat zeurderige gevoel.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Als ik zwanger zou zijn, zou ik de "pijn" kunnen plaatsen...
Misschien schijnzwanger? Whahahahaha!!!!

Groetjes en een dikke kus,
Dyonne

Halloa Dyonne,

Ik had dat ook bij mijn tweede zwangershap alleen een trekkerig, pijnlijk gevoel in de onderbuik. Ik wete niet wanneer je NOD is maar zou best zwanger kunnen zijn.
Ik  voor je meid. Wens je hele veel succes.

Ik zelf heb overigens een gemiddelde cyclus van 26 dg nu, dus ook niet ideaal maar goed we doen ons best haha.

Liuefs van mij, zoon van 15mnd en bezig voor nummer 2.

Wanneer is de NOD gepland? En hoe kort was je cyclus eigenlijk?
Soms heb ik ook zo'n gevoel in m'n onderbuik. Maar volgens mij heeft dat bij mij te maken ook met ontlasting. toch voelt het net als ongi. het kan bij mij ook komen omdat ik 2 maanden geleden met de pil gestopt ben. effe wennen weer. De eerste dagen dat ik gestopt was had ik het best erg.
Wanneer kun je gaan testen?

Hoi meiden,
Mijn NOD zal pas   ± 13 april zijn, dus al het goed is heb ik ± 30 maart mijn eisprong.
Flink klussen deze week...hahaha.
Nee, zwanger ben ik nu in ieder geval nog niet.
Ik had een cyclus van 21 dagen, maar nu ergens tussen 26 en 28 dagen.
Het zou inderdaad kunnen dat het met de ontlasting te maken heeft.
Toen ik weeen had van mijn eerste, vond ik het inderdaad aanvoelen alsof ik darmkrampen had. Maar dan veeeeeeeeeeeeeeeel erger... hahaha.
Ach het wachten duurt allemaal zo lang, vooral als je weet hoe heerlijk het is om zwanger te zijn...zucht...en dan die kleine in je armen...zucht.
Zo, genoeg gezwijmeld.

Bedankt voor jullie reactie
Dikke kus
Dyonne

Terug
Bovenaan