pijnlijke onderrug

Hoi meiden,

Ik ben morgen 5 weken zwanger, dus nog heel erg kort. Maar nu heb ik best wel last van een pijnlijke onderrug. Het is een zeurderig gevoel, niet dat het ontzettend pijn doet, maar gewoon vervelend. Is dit normaal?? Hebben jullie dat ook gehad?

Bedankt alvast!

Liefs Cath
 
Hoi Cath,
maak je maar niet ongerust,ik ben nu 12 weken zwanger maar in het begin had ik ook precies hetzelfde probleem en bij mij straalde het ook uit naar mijn benen maar nu is het helemaal over,ik denk en hoop natuurlijk dat het bij jou ook over gaat,als het niet over gaat moet je wel naar de huisarts hoor want die verwijst je dan naar de fysio.Nou meid ik wens je heel veel sterkte en trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap
liefs Guleser
 
hoi cath,
dat zijn je banden waar je baarmoeder aan hangen...die kan je voelen onder in je buik en onder in je rug. het kan voelen als menstruatiekrampjes en zeurderig gevoel, of soms echt steekjes.
ik had er ook heel veel last van. mijn gehele zw.schap door.
kan geen kwaad hoor. is alleen soms vervelend.
liefs van sandy (39+3)
 
hoi cath,
dat zijn je banden waar je baarmoeder aan hangen...die kan je voelen onder in je buik en onder in je rug. het kan voelen als menstruatiekrampjes en zeurderig gevoel, of soms echt steekjes.
ik had er ook heel veel last van. mijn gehele zw.schap door.
kan geen kwaad hoor. is alleen soms vervelend.
liefs van sandy (39+3)
 
Volgens mij is het redelijk normaal hoor! Rond de 6e week heb ik ook dergelijke klachten gehad (een beetje het gevoel alsof ik ongesteld ging worden) Aan de VK gevraagd en die meldde mij dat dit veelvoorkomende klachten zijn.
 
Hai Cath,

Nou, ik heb inderdaad hetzelfde. Ik ben ook 5 weken zwanger en heb ook af en toe een beetje rugpijn. Het lijkt ook of ik een zeurderig gevoel heb in mijn buik.

Het zal er wel bij horen hoop ik!

Groetjes!!!
Mije
 
Terug
Bovenaan