Hebben jullie dat nou ook, van die opmerkingen die mensen plaatsen, die onbedoeld zo enorm pijnlijk kunnen zijn? Ik dacht eens een nieuwe discussie te starten om die ervaringen eens een eigen plekje te geven. Hier komt de eerste:
Gisteren hoorden we dat ik een 'missed abortion' heb. Ik zat nog geen 10 minuten later samen met mijn man en mijn 1 jarige dochter in de wachtruimte bij de annastecie, toen een man tegen mij begon te praten.
"Wat een schatje", zei hij. "Mijn dochter heeft een tweeling. Ook zo lief, maar ze maken wel lawaai met zijn tweetjes".
Ik: "Tja, het is wel leuk voor ze om samen te kunnen spelen. Dat zou zij (wijzend naar mijn dochter) ook wel leuk vinden, denk ik. Ze speelt graag met andere kinderen".
Die man: "Nou, vader..... Werk aan de winkel!! Hahaha!"
We hebben maar een beetje schaapachtig met hem mee zitten lachen......
Groetjes, Sisi.
Gisteren hoorden we dat ik een 'missed abortion' heb. Ik zat nog geen 10 minuten later samen met mijn man en mijn 1 jarige dochter in de wachtruimte bij de annastecie, toen een man tegen mij begon te praten.
"Wat een schatje", zei hij. "Mijn dochter heeft een tweeling. Ook zo lief, maar ze maken wel lawaai met zijn tweetjes".
Ik: "Tja, het is wel leuk voor ze om samen te kunnen spelen. Dat zou zij (wijzend naar mijn dochter) ook wel leuk vinden, denk ik. Ze speelt graag met andere kinderen".
Die man: "Nou, vader..... Werk aan de winkel!! Hahaha!"
We hebben maar een beetje schaapachtig met hem mee zitten lachen......
Groetjes, Sisi.