Pijnlijke ribben

<p>Hey allemaal  </p><p>Ik ben nu 26 weken zwanger. En ik verga gewoon echt van de pijn aan me ribben. Ik slik al paracetamol maar voor me gevoel doet dat echt helemaal niks.</p><p>Hebben jullie misschien nog tips?? Wordt echt helemaal gek van de pijn. </p>

Ik ben nu 33 weken en het is heel herkenbaar! Volgens mijn verloskundige en fysio vooral oorzaak doordat alles op spanning komt te staan en word uitgerekt echt tot heel pijnlijk aan toe !. Misschien heb je een groeispurt dan zakt het met een paar dagen weer af en is je buik weer wat gegroeid dat was bij mij wel de oorzaak !

Ik heb er vooral aan de voorkant last van 
En het is ook echt al ruim 2 weken bezig. Denk echt dat de baby gewoon daar veel zit ofzo. Maar het is gewoon heel frusterend en vermoeiend de heletijd pijn hebben. 

Ik heb er ook last van, vooral snachts wordt het soms mega hevig! Ik zit er zelf aan te denken om er mee naar de fysio te gaan. Misschien ook verstandig voor jou! 

Ik wacht zelf woensdag even af omdat ik dan weer een echo heb en het dan even ga bespreken  .Want misschien kunnen ze wel op de echo zien waardoor ik die pijn heb.
Maar bedankt voor de tip van de fisio. 

Ik heb voor last gehad voornamelijk door de kleine. Of ze trapte of ze ging er helemaal in hangen en dan komt er spanning op. Dan kon ik haar terug duwen of juist mijn houding de andere kant zetten. Als zij rechts hangt dan ging ik links liggen. 
Achtet heb ik ook pijn als ik op een bepaalde manier zit of lig. Fysio masseert mijn rug dit helpt wel voor aantal dagen.  Even verlichting. Een warme kruik werkt ook. 
Bij de vk of echoscopist kom je weinig verder hierin is mijn ervaring.
En als de paracetamol niet werkt stop ermee dat schiet niet op dan
 Succes! 

Terug
Bovenaan