Pijnlijke ribben

<p>Goedenavond (nacht eigenlijk) dames.</p><p>Ik ben op dit moment zwanger van ons eerste kindje en ben ondertussen 33 weken zwanger. Aftellen is soort van begonnen, jeeeh! We krijgen een meisje ?. (Lees een druk meisje denk ik). Al vroeg voelde ik haar al bewegen wat toen daarna gezellig trappelen werd. <br /><br /></p><p>Zwanger zijn vind ik echt iets heel bijzonders en geweldig maaar..  Maar nu komt het. Het trappen is veranderd in ninja of iets dergelijks en dat dan vooral tegen m’n ribben. Rechtop zitten en lichaam zo groot mogelijk houden doe ik overdag. Maar met het naar bed gaan en daarna de nacht zelf is ze echt druk bezig om deze sport te beoefenen, zo erg dat ik er niet van kan slapen. <br /><br /></p><p>Wie van jullie kan hier over mee praten en/of heeft nog tips om toch nog iets van slaap mee te pakken snachts ?</p><p> </p><p>Groetjes Ankie</p>

Hoi Ankie, 

Ja bijzonder is het zwanger zijn he?? Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn 2e kindje en kan niet wachten om dat getrappel weer te voelen?
Ik herken je verhaal heel goed, bij mijn 1e had ik ook ongelofelijk zere ribben en dan vooral links. Daar lag meneertje heerlijk tegenaan te trappen. Ik ben niet zo groot, dus hij had gewoon niet zoveel ruimte meer tegen het einde aan.
Bij mij hielp een warme kruik of pittenzak wel iets voor snachts, maar verder geen tips, nog even volhouden zou ik zeggen?

Succes met de laatste loodjes?❤

Jaaah zwanger zijn is zeker bijzonder!! Bij ons heeft het ook 3 jaar geduurd inclusief ziekenhuisbezoeken, en toen alsnog in rustperiode op de natuurlijke manier zwanger geworden. 

Ook het getrappel vind ik echt helemaal geweldig. Al merk ik nu best Vernon de zwangerschap zit dat ze echt rake schoppen kan geven. Daar geniet ik eerlijk gezegd een stuk minder van ??.. want ook ik ben niet zo heel groot (1.60)
Vannacht eerste 2 uur echt moeite gehad met een houding aannemen gezien mn ribben zeer doen. Toen de kersenpit warm gemaakt, dat hielp wel gelukkig en heb ik kunnen slapen (jeeeeeeeej haha ???)
We komen die laatste loodjes wel door hoor, nu nog wel genieten van dat er een levend wezentje in mn buik zit die ik over paar weken eindelijk mag ontmoeten. Ben ondertussen wel errug nieuwsgierig geworden naar d'r..

Liefs ankie

Terug
Bovenaan