Pijnlijke ribben

Hoi dames.

Ik heb echt mega last van mijn ribben.
Ukkie zit er veel tegenaan te trappen.
Voelt echt als een mega grote blauwe plek.
Herkenbaar?

Iemand nog tips?

Liefs Danielle

das vervelend!

Onze beeb is ook aardig druk, maar gelukkig nog geen gekneusde ribbenkast!
Heb ook geen tips voor je...denk ook dat je er weinig aan kunt doen!

x

Ja herkenbaar! Echt vervelend he! Heb er nu geen last van gelukkig, maar bij mijn eerste wel. Had ook echt een gekneusde rib aan het eind. Hij lag met zijn kontje tegen mijn ribben aan te duwen. Hij is dan ook nooit ingedaald geweest, dus echt tot de bevalling geduurd. Ik denk dat als je beebje indaald, dat het wel een stukje minder word hoor! Geen tips. Succes ermee!

x

Heel herkenbaar!
Bij mij is het gelukkig wat minder sinds deze week, heb het idee dat ons mannetje een beetje gedaald is.. Heb ook minder last van maagzuur.
Helaas geen tips, volgens mij kan je er ook weinig aan doen en wordt het inderdaad minder als jullie ukkie wat indaald.

Succes ermee!

Groetjes Kim

Heey Danielle,

Vervelend dat je er zo'n last van hebt! Ik heb er gelukkig nauwelijks last van...dacht dat dat kwam omdat ik zo lang ben....maar dat ben jij ook...
Geen idee hoe het dan kan...
Een tweede of derde daalt ook vaak wat later in....maar ik hoop dat jouw kleintje snel zal indalen en de pijn dan verdwijnt!

Ben nog erg benieuwd naar de Giraffen hoor!

Liefs Brigitte

Hoi dames.

Volgens de vk is de beeb al ingedaald dus ik vrees dat ik nog een aantal weekjes door moet zo.
Woensdag weer naar de vk krijg dan ook de groei echo dus zal dan eens vragen of ze nog tips heeft.

@brigitte onze laptop was een tijd kapot, net vandaag weer gemaakt. Via mijn telefoon kan ik geen foto's uploaden (ik weet iniedergeval niet hoe:)) zal vanavond of morgen de foto's er op zetten.
Hoe is jullie klus weekend gegaan?

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan