pijnlijke sex

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik heb een beetje een raar vraagje. Gisteravond hebben ik en mijn mannetje geklust. Alleen dit was nogal pijnlijk. Het leek wel (alvast sorry) alsof ik niet nat kon worden en toen dat eindelijk wel een beetje was leek het of ik veel nwuwer en korter was. Dit heb ik nog nooit gehad! Wel heb ik vorige week waarschijnnlijk een miskraam gehad. Zou dit hiermee te maken kunnen hebben? Ik was niet zenuwachtig of ergens anders mee bezig, want dan had ik er wel ene idee over kunnen hebben, maar dat was nu niet zo!
Zijn er meer mensen die dit weleens gehad hebben?

Groetjes,
Natas

Hoi

Wat rot om te horen dat je een miskraam hebt gehad meis! Ik hoop dat je je hier goed doorheen slaat! Dat je niet 'nat' kunt worden na 1 week na je miskraam is niet zo gek hoor.  Toen ik mijn mk in januari had was het geen kwestie van 5 wken niet 'mogen' maar mijn hoofd stond er niet naar. Ik heb het toen wel 1x geprobeerd, ook 1 week na mijn mk maar net als jij, het was  verre van fijn. Je lichaam moet nog even herstellen, net als jij. Gun het wat tijd, vertel het je mannetje en hij zal het best begrijpen.

Ik wens je voor de komende tijd sterkte en echt, ook voor jullie komt die tijd...

liefs Jeannette  

Hoi

bedankt voor je berichtje. Eigenlijk geloofde ik nog niet zo in die miskraam. Ik had helemaal geen tekenen van zwangerschap, maar nu denk ik er toch anders over omdat ditt nu helemaal niet herkenbaar was voor mij. Gisteren maar weer geprobeerd (Ach, je moet het bijhouden ......) het ging wel beter, maar toch weer niet nat. Het duurde gewoon weer heel lang. Gelukkig begrijpt mijn mannetje me en heeft ie dan wel geduld.
We hebben afgesproken dat we het nu om de 3 dagen zullen proberen en niet om de 2 zoals we anders altijd doen. Ik weet het, een kleinere kans dat het raak is, maar beter dan niks en het moet ook niet zo'n must worden, want dat is ook al snel niet mer leuk.

Veel succes allemaal met zwanger worden!

XXXXX
Natasja

Ik dacht even dat het beter ging, maar de pijn bij de sex is er nog steeds. Ik wordt nog steeds niet echt 'nat' en het is echt pijnlijk.
Weet iemand  hoelang dit nog duurt? Ik wil namelijk niet een kans vergooien! Iedere maand is er een kans en je zou maar net je kans missen.

Natas

Hoi

ik heb mijn naam veranderd, heb al eerder gereageerd
Maar een tip: gebruik glijmiddel!! Als dat maar voor even helpt ga dan naar je ha. Het kan ook geestelijk zijn meid, dan ben je nog niet klaar met je verwerking. Het is heel belangrijk er veel tijd voor te nemen. Veel succes!

groetjes Costa

Terug
Bovenaan