pijnlijke steken in onderbuik

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
i
k heb even een vraagje
gisteren avond had ik pijnlijke steekjes in mijn rechter onderbuik en dan steeds precies op de zelfde plek nu heb ik exzact het zelfde alleen nu aan de rechterkant.
heeft dit hier ook iemand gehad en weet diegene wat het kan zijn.

alvast bedankt

liefs my

Hallo,

Dat ligt eraan op welke dag van je cyclus je zit...Het kan je eisprong zijn, want je hebt 2 eileiders en daar kan allebei je eitje springen...kan ook innesteling zijn, of misschien ben je zelfs wel zwanger...er zijn dus meerdere opties,maar het ligt er dus even aan waar je zit!

Succes!

Liefs Joepie

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2008 21:05:17'));

hoi    Joepie

as. dinsdag is mijn nod

liefs my

quote: colly1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2008 21:07:43'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));jullie begrijpen natuurlijk wel gisteren linker en vandaag rechter onderbuik

Hey Colly,

Ik durf het echt nie te zeggen, want het kan natuurlijk zijn dat je ongesteld gaat worden, maar vrouwen die zwanger zijn, 'klagen' vlak voor hun NOD ook vaak dat ze het pijn in de onderbuik hebben (ook het gevoel dat ze ongesteld worden) en dat ze toch zwanger bleken te zijn! Wat ik wel weet is dat het lichaam je aardig voor de gek kan houden, ik had de 2e ronde (zit nu in de 4e) ook heel veel kwaaltjes, dat ik echt het gevoel had van, ik kon wel eens zwanger zijn...maar werd gewoon ongesteld...
Het enige wat je kunt doen is afwachten (je wordt er goed in, zo langzamerhand) en wachten tot dinsdag!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent, hou je me op de hoogte??

Liefs Joepie

he collie spannend!!! ik kan je weinig vertellen over steken maar als de datum in de buurd komt is alles spannend!!!

sucses liefs vlinder379

Hoi Colly,

Ik had gisteren en vandaag precies hetzelfde, ook steken in mijn onderbuik. Ik moet alleen nog tot 5 juni, dus wachten....heb geen idee, maar omdat je vlak voor je NOD zit, zou het iets kunnen betekenen, maar ja er valt eigenlijk geen peil op te trekken. Laat het weten, spannend hoor!

heey heey

bedankt voor jullie antwoorden en ja wachten wachten wachten is het enige wat we kunnen doen en dat is voor vrouwen zoooooooo moeilijk haha

ik zie wel maar dacht misschien heeft er iemand ervaring mee

liefs my

Terug
Bovenaan