Pijnlijke steken in vagina

<p>Hoi meiden. Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en enorme steken in mijn vagina. </p><p>Ze is al ingedaald volgens de verloskundige dus vermoed dat het daar mee te maken heeft.</p><p>Maar het doet zo zeer dat het bijna ondragelijk is om mee telopen iemand tips ?</p><p>Liefs Joyce </p>

Hoi hoi,Ja.ik ken dat.. maar ik heb het ook maar af en toe..Ik heb het nu nog als ze dr hoofdje beweegt..(37.4weken) maarja..doe er weinig aan..ik ga dan even op mijn zij liggen.soms met een kussen tussen mijn benen.Sterkte!!

Beste tip die ik je kan geven is rustiger aan doen.Dit heeft  indd met het indalen te maken. Ik kon vanaf week 35 ook bijna niet meer lopen door de pijn. Kzou echt  rustiger aan gaan  doen als je daar nu al veel pijn van hebt.Succes met de laatste loodjes ?

Hoi Joyce!ik ben ook 33 weken zwanger en heb het ook! Ik heb het maandag gevraagd aan de verloskundige en dit komt inderdaad doordat het hoofdje van de baby op je onderste delen drukt.. kan inderdaad af en toe echt pijnlijk zijn. Ik leg ook nogal eens een kruik onder op mn buik of tussen mn benen en ga even zitten als het te erg wordt als ik sta. 

Terug
Bovenaan